וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית לאסלו לנצ'ה

2.8.2013 / 0:10

לאחר המו"מ בין הצדדים שנתקע לפני כחודש, החלוץ ההונגרי ששיחק בקרית שמונה מתקרב. השחקנים קיבלו את המשכורות

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש חיזוק בכל הכוח בשחקני התקפה וב-48 שעות האחרונות חזר לתמונה החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה, ששיחק בקרית שמונה בעונה שעברה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כבר לפני כחודש פתחה בית"ר במו"מ עם החלוץ אך הדברים לא הבשילו בשל דרישה כספית של קבוצתו וידאוטון שם יש לשחקן חוזה. בימים האחרונים קיבלו בבית"ר מסרים כי השחקן יוכל להשיג שחרור ובתחילת השבוע הבא השחקן צפוי להגיד למועדון את דרישתו הכספית.

בית"ר ירושלים: אלי טביב ייפגש עם יעקב שחר בנוגע לחן עזריאל וסינטיאהו סלליך

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מנסים להתרכז כעת בצד המקצועי. טביב/קובי אליהו

הבשורה לה ציפו שחקני בית"ר ירושלים ועובדי המועדון כבר מספר חודשים הגיעה היום: אחרי קרוב לשלושה חודשים, קיבלו השחקנים את משכורות חודש אפריל ואף זכו לצ'קים עבור משכורות חודש מאי, אותם יוכלו לפדות בשבוע הבא. בבית"ר מאמינים שהמרמור סביב נושא המשכורות יסתיים כעת והשחקנים יוכלו להרים את הראש ולהתרכז אך ורק בכדורגל.

מי שלא יצטרף לקבוצה הוא הקשר הניגרי ג'ון איבה. איבה אמור היה להגיע להתרשמות בבית"ר בשבוע הבא אך סיכם היום את תנאיו באריס סלוניקי וצפוי לעבור ליוון. בבית"ר ימתינו כעת למגן השמאלי לנדרי מולמו שיגיע לארץ בימים הקרובים על מנת לסכם את תנאיו ולחתום וכמו כן לחלוץ הברזילאי בריאן. הבלם הסלובני מיחה גרגוריץ' צפוי להגיע אף הוא בשבוע הבא אך הדברים תלויים גם בשיחות של אלי טביב עם יעקב שחר בנוגע לאנדריי פילאבסקי.

השם החם כעת בבית"ר הוא זה של אלרואי כהן, ששוחרר באופן רשמי מהפועל תל אביב. בבית"ר מתכוונים לחדש את המו"מ מול השחקן ונציגיו רונן וגלעד קצב עוד הערב בניסון להחתימו. אלי כהן מאוד רוצה לראות את כהן מגיע וגם השחקן הביע רצון גדול להצטרף, כשכעת הפערים בין הצדדים אינם גדולים וניתנים לגישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully