וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב ייפגש עם שחר בנוגע לעזריאל וסלליך

1.8.2013 / 11:54

בעלי בית"ר ינסה להפחית את המחיר של עזריאל או לשאול אותו, גם אנדריי פיליאבסקי על הפרק. בוטל משחק האימון מול רעננה

קובי אליהו

בית"ר ירושלים אמורה הייתה לקיים היום (חמישי) משחק אימון מול הפועל רעננה, אבל המשחק בוטל עקב הדרישה של משטרת רעננה ש-80 שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק.

מאמן הקבוצה אלי כהן קיווה לבחון במשחק את החלוץ הגאורגי ווחטאנג קברחציליה ואת הבלם הברזילאי לוקאס. כמו כן, זה אמור היה להיות מבחן נוסף עבור הקשר הניגרי אוסה גאובדיה המכונה "אייס קרים", כאשר כרגע הנטייה במועדון היא להחתימו ועד לסוף השבוע תתקבל החלטה לגביו. הצוות המקצועי יחכה להזדמנות אחרת על מנת להתרשם משחקני הרכש הפוטנציאליים.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יחכה להזדמנות אחרת לבדוק את שורת המועמדים. כהן/קובי אליהו

בשבוע הבא צפויה רכבת של זרים להגיע לבית וגן, שכוללת גם את ג'ון איבה הניגרי, בריאן ז'ונס הברזילאי והמגן הקונגולזי לנדרי מולמו, שהפערים עמו קטנים ואמור לחתום לעונה אחת. בבית"ר משקיעים כ-150 אלף יורו בכל זר בחלק הקדמי, אך מוכנים לשלם סכום גבוה יותר עבור חלק מהמועמדים.

"נביא בלם טוב וגם הקישור יתייצב, אבל בהתקפה אנחנו כרגע עם חור, ונהיה חייבים להביא שני שחקנים איכותיים שישדרגו את הקבוצה", אמרו בבית"ר. ההערכות בבית"ר הן כי בתחילת השבוע הבא יחודש המו"מ עם הבלם הקרואטי דינו שקבורץ.

אם סינטיאהו סלליך לא יראה דקות משמעותיות במדי מכבי חיפה במשחקים נגד ונטספילס, הוא ידרוש להשתחרר לבית"ר ירושלים, שמוכנה לעמוד בעלויות שכרו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סינטיהאו סלליך, שחקן קרית שמונה. מגד גוזני
מחכים לו. סלליך/מגד גוזני

בנוגע לקובי מויאל, אלי כהן ודוד אמסלם לוחצים להחתימו וכמה שיותר מהר על מנת להתחיל לחבר את הפאזל. הצוות המקצועי לוחץ גם לצירוף מיידי של בלם וחלוץ על מנת שיוכלו להריץ את בסיס ההרכב בשלושת השבועות שנותרו עד לפתיחת הליגה.

בנוגע לחן עזריאל, בשבוע הבא ייפגשו אלי טביב וחיים רביבו עם הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר. על הפרק שתי אפשרויות. האחת היא שחיפה תפחית מסכום המכירה של עזריאל, שעומד על כמיליון שקל; האפשרות השנייה היא שהשחקן יושאל לעונה אחת עם אופציה לרכישה. בחיפה מעוניינים למכור את השחקן אך רק לאחר הפגישה בין הצדדים הדברים יוכרעו. גם סוגיית סינטיהו סלליך תעלה בשיחה וצירוף השחקן לבית"ר עשוי להיות חלק מעסקה כוללת.

כמו כן, טביב ורביבו ידברו עם שחר בנוגע לאפשרות לצרף את אנדריי פיליאבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully