וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בישראל - 27.6

דגני חוזר בינתיים למכבי חיפה, עומרי אלטמן נמצא לקראת חתימה במכבי תל אביב, לאנצ'ה יגיש הצעה לבית"ר ירושלים

* רשמי: טומיסלב פאיוביץ', הבלם הסרבי בן ה-27 ששיחק בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד, חתם בהפועל באר שבע לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע.

19:37: ישראל זגורי על סף סיכום לארבע עונות בהפועל תל אביב. הקשר המצטיין של הפועל רמת גן, שחוזר על ידי בית”ר ירושלים ומכבי תל אביב, החליט להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון ויחליף את טל בן חיים שעזב לצהובים.

16:42: רשמי: טל מעבי חתם לעונה נוספת בהפועל רמת גן.

16:00: קשר הפועל חיפה רן אבוקרט נפגש עם ראשי מכבי חיפה ובין הצדדים נרשמה התקדמות משמעותית, אך לא הושג סיכום.

14:52: רשמי: מינדאוגאס פאנקה חתם בעירוני קרית שמונה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויהיה שחקן הרכש השמיני של ברק בכר הקיץ.

שחקן הפועל תל אביב מירקו אורמוש חוגג שער. קובי אליהו
חוזר לישראל. אורמוש/קובי אליהו

13:34: עסקה סגורה: מירקו אורמוש סיכם את תנאיו בבני סכנין, ויהיה הזר השני של הקבוצה של מרקו בלבול. דיא סבע כבר חתם על חוזהו בקבוצה, וכעת נותר לסכנין רק לסגור פרטים אחרונים מול מכבי תל אביב לה שייך כרטיסו.

9:36: התפתחות נוספת בפרשת אוראל דגני. האדומים רכשו 25% מהבעלות על השחקן, שישחק כמושאל בקבוצה בשנתיים הקרובות ולאחר מכן צפוי לחזור לחיפה. השחקן יוכל לשחק גם במפגשים מול האקסית שלו, למרות שבתחילה הירוקים התעקשו להכניס סעיף שלפיו דגני לא ישחק מולם בעונה הקרובה.

9:27: הפועל עכו מצליחה להשאיר אצלה את הקשר ברניסלב יובאנוביץ' והבלם סרג'ה קנז'ביץ' איתם היא הגיעה לסיכום. עלי חטיב עשוי להצטרף אף הוא. המועמד המוביל להצטרף הוא מיליאן מרדקוביץ', אקס מכבי תל אביב ששיחק בעונה שעברה בפראלימני.

9:18: החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה יגיש הצעה לבית"ר ירושלים עד לסוף השבוע, כאשר סוכנו סטפן שאלוי פועל מול קבוצתו על מנת לשחררו בסכום נמוך. בית"ר בודקת אפשרות לצרף את הבלם בן והבה. אלי טביב ממתין להחלטת הפועל תל אביב בנוגע להשתתפות אפשרית בשכרו של אלרואי כהן. דריו פרננדס, שדרש חוזה לשנתיים ויקבל חוזה לעונה אחת, אמור לחתום בקרוב. בימים הקרובים ייפתח מו"מ מול קובי מויאל, חיים מגרלשוילי וניסו קפילוטו.

9:12: עומרי אלטמן נמצא על סף חתימה במכבי תל אביב. קשר פולהאם יתאמן היום לראשונה עם הצהובים וייצא עימם למחנה האימונים באוסטריה.

8:50: אחרי שנראה היה שעסקת העברתו של אוראל דגני להפועל תל אביב סגורה, האדומים סירבו לדרישת מכבי חיפה להכניס סעיף לחוזה שימנע ממנו לשחק נגדם. נכון לעכשיו, דגני שוב ירוק.

עומרי אלטמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייצא עם הקבוצה לאוסטריה. עומרי אלטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully