וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.8

גארת' בייל בדרך לריאל תמורת סכום שיא, סולדאדו בטוטנהאם, שלושה שחקנים עשויים לעזוב את באיירן עוד החודש ושלושה צעירים חתמו בברצלונה. כל ההעברות והשמועות

העברות

* "אל מונדו דפורטיבו" חשף כי ברצלונה לא הסתפקה בניימאר והיא החתימה עוד שלושה צעירים מבטיחים מסנטוס: ויקטור אנדרדה (בן 17), גבריאל ברבוסה (בן 16) וגיבה (בן 20), תמורת שבעה מיליון דולר בסך הכול.

* בארסה גם הודיעה שכריסטיאן טייו האריך את חוזהו במועדון עד 2018. סעיף השחרור שלו: 25 מיליון יורו.

* טוטנהאם הודיעה רשמית שסיכמה עם ולנסיה על רכישת החלוץ רוברטו סולדאדו. דמי העברה: 26 מיליון ליש"ט.

* קרדיף סיטי השלימה את ההעברה היקרה בתולדתיה כשהחתימה לארבע שנים את בלם טוטנהאם סטיבן קולקר (21). התרנגולים יקבלו כשמונה מיליון ליש"ט.

* מלאגה החתימה את החלוץ הפולני הצעיר ברתולומיי פבלובסקי, שהגיע בהשאלה לעונה אחת מווידז'ב לודז'. פבלובסקי בן ה-21 הוא השחקן החמישי שמגיע הקיץ למלאגה.

* קשר סוונסי קמי אגוסטין חתם לשנתיים בברייטון, קבוצתו של אוסקר גרסיה.

* חבר חדש לאלמוג כהן: הקשר ההונגרי תמאש היינאל (32), ששיחק בשנתיים האחרונות בשטוטגרט, חתם לשלוש שנים באינגולשטאט מליגת המשנה.

* הבלם הארגנטינאי לאונל גלאנו (22) עבר מאינדמנדיינטה לראיו וייקאנו. הוא חתם לארבע שנים.

רוברטו סולדאדו שחקן ולנסיה. רויטרס
מהלבן של ולנסיה לזה של טוטנהאם. סולדאדו/רויטרס

שמועות

* בגרמניה מדווחים שפפ גווארדיולה עשוי לשחרר שלושה שחקנים מבאיירן מינכן עד סוף החודש: דייגו קונטנטו, אמרה קאן ולואיס גוסטבו. האחרון מבוקש על ידי ארסנל וצ'לסי.

* בברזיל מדווחים שאתלטיקו מיניירו הסכימה למכור את ברנארד, הקשר הבינלאומי הנהדר שלה, לשחטאר דונייצק תמורת סכום של 25 מיליון יורו.

* "בסקיי ספורט" מדווחים שיובנטוס מעוניינת בז'ופרה קונדוגביה, קשרה של סביליה ונבחרת צרפת הצעירה והיא תגיש לו הצעה במידה והמו"מ שלו עם ריאל מדריד ייכשל.

* ב"אס" הספרדי מדווחים שעסקת הענק להעברתו של גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד קרובה מתמיד. הבלאנקוס ישברו את השוק וישלמו סכום שיא של 120 מיליון יורו עבור הוולשי. לידיעה המלאה.

* בספרד גוברים הדיווחים על כך שברצלונה החליטה ללכת על דניאל אגר, בלמה הדני של ליברפול ונציגים מטעם הקטלאנים כבר יצרו קשר עם המרסיסייד לגבי השחקן.

דניאל אגר שחקן ליברפול. רויטרס
עשוי להיות הפיתרון להגנה של ברצלונה. דניאל אגר/רויטרס

* ב"דיילי סטאר" האנגלי מדווח כי דייגו לוגאנו, הבלם האורוגוואי הבינלאומי ששיחק בעונה החולפת כמושאל במלאגה, עשוי להצטרף לווסט ברומיץ'. גם החלוץ סלומון קאלו מליל מועמד לקבוצה.

* באיטליה מדווחים שאברטון הציעה 9 מיליון יורו לוורונה האיטלקית עבור לואיס ז'ורז'יניו, קשרה הברזילאי המוכשר.

* רפא בניטס ממשיך לנסות לצרף לנאפולי שחקנים ששיחקו תחתיו בעבר והשם החם הבא שעל הפרק הוא בלם ליברפול מרטין שקרטל. על פי דיווחים באיטליה, השחקן סיכם עקרונית וירוויח שלושה מיליון יורו לעונה, בעוד המגעים בין המועדונים נמשכים.

* ועוד מליברפול, סטיבן ג'רארד טען בראיון ל"טלגרף" שלואיס סוארס חייב להישאר באנפילד. לידיעה המלאה.

* טוטנהאם כבר מתכננת איך לבזבז את המיליונים שתקבל עבור בייל ועל פי "גאזטה דלו ספורט", מוכנה לשלם 35 מיליון יורו לרומא עבר החלוץ הארגנטינאי אריק לאמלה.

* עוד בלם של טוטנהאם, בונגאני קומאלו הדרום אפריקאי (26), הושאל לדונקסטר מליגת המשנה. זו תהיה הקבוצה הרביעית אליה יושאל קומאלו מאז הצטרך לספרס בינואר 2011.

* קשר סמפדוריה ג'אני מונארי (30) יחתם לחמש שנים בפארמה. כדי לפנות מקום, פארמה השאילה את הברזילאי דנילסון לקלוז' הרומנית.

* ג'ון אוטקה הניגרי בן ה-31 עזב את מונפלייה לאחר שנתיים וחתם לשנתיים בסיבאספור הטורקית, קבוצתו של המאמן רוברטו קרלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully