וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "הפסד אחד, וכולם חושבים שאתה זבל"

מנג'ר יונייטד מרגיש את הביקורות מצד אוהדי יונייטד, מקווה לקבל כמה ימי חסד ומספר על ההתמודדות עם הכסף של פ.ס.ז'

לא קל להיכנס לנעליו של אלכס פרגוסון, ומנג'ר מנצ'סטר יונייטד הנכנס דייויד מויס חש זאת בימים האחרונים על בשרו. השדים האדומים קיימו רק מספר משחקי הכנה פחות מוצלחים במהלך מסע המשחקים למזרח הרחוק, והביקורות מבית כבר החלו. בראיון חושפני שהעניק מויס לרשת BBC סיפר על התקווה לקבל כמה ימי חסד מהאוהדים צמאי הדם ועל ההתמודדות עם הכסף הגדול של פ.ס.ז', מונאקו ושאר הכוכבות העולות בכדורגל העולמי שמונעות מיונייטד לבצע את הרכישות שרצתה.

"אם אתה מנצח משחק אחד, אנשים אומרים שאתה טוב. אבל אם אתה מפסיד, הם חושבים שאתה סתם זבל", אמר מויס. "אני רק מקווה שיש לאותם אנשים הגיון בריא, והם מבינים לאיזה כיוון אנחנו הולכים. זו משרה קשה מאוד. זה ייקח קצת זמן, ואצטרך להרוויח אותו, אבל זה מה שהיה לוקח לכל אחד אחר כדי להשתלב".

דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא מפחד להתמודד. מויס/רויטרס

עם הגעתו ליונייטד, התקשורת באי הבריטי ניסתה לנתח את סיכויי ההצלחה של מויס ביונייטד וציינה לרעה את חוסר הניסיון היחסי שלו ברמות הללו. מויס משוכנע שזה לא יעמוד לא לרועץ.

"עברתי מספיק בשביל להגיע לקבוצה גדולה כמו יונייטד. למעשה, הייתי רוצה להאמין שכברת הדרך שעברתי בדרך לכאן תעניק השראה למאמנים אחרים מהמדינה שלנו. בשנים האחרונות היה קשה מאוד למאמנים בריטים לקבל משרה באחת הקבוצות הגדולות, אבל זו הדרך להגיע למועדון בסדר גודל כזה. אימנתי את אברטון בפרמיירליג במשך 11 שנים, עברתי דרך הליגות הנמוכות עם פרסטון. הייתי צריך להרוויח הכול כדי להגיע לרמה הזאת".

ומה יש לו לומר על הקשיים לצרף שחקני רכש? יונייטד, הוא מודה, סובלת ממאגר הכסף הבלתי נדלה של קבוצות שהפכו לכוח כולה באירופה, כמו פריס סן ז'רמן או מונאקו.

"זה לא משהו שמנצ'סטר יונייטד מפחדת ממנו. אנחנו יותר משמחים להתמודד עם כל הקבוצות הללו. נכון שהדינמיקה של ההעברות השתנתה קצת מאז שסן ז'רמן נכנסה לסצנה, אבל זה הפך אותנו ליותר דרוכים. מנצ'סטר יונייטד תמיד תתחרה על הטוב ביותר. יש לנו היסטוריה, יש לנו את השם שלנו, את הצלחות העבר. כל שחקן היה רוצה לשחק כאן".

שחקן ברצלונה ססק פברגאס חוגג. רויטרס
עוד מטרת רכש שלא הושגה. פברגאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully