וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייויד מויס מאמן בשיטות פרה-היסטוריות"

רוני מתנדנד, התוצאות רעות, ומאמן הכושר של צ'לסי מאשים את מנג'ר יונייטד בפציעה של ואן פרסי. מויס: "חוסר נסיון? לא קריטי"

עידן דייויד מויס במנצ'סטר יונייטד החל בצורה מקרטעת. השמועות סביב עזיבתו של ויין רוני רוחשות וגועשות, הרכש הגדול עדייין לא הגיע, וזה לא הכול: השדים האדומים שוהים בימים אלה במסע משחקים במזרח וכבר הספיקו לרשום שני הפסדים, כולל 3:2 מול יוקהומה היפנית במשחק האחרון. כעת המנג'ר הסקוטי, שעדיין מתאקלם בתיאטרון החלומות, מתכנן ללמוד שיעור או שניים מאחד הסמלים הגדולים של יונייטד בעידן הנוכחי.

"יש לי עוד הרבה מה ללמוד, וזה בדיוק המקום שבו אני פוגש את ריאן גיגס. הוא הולך ללמד אותי את כל מה שצריך, וכך גם שחקנים ותיקים אחרים כאן. אני רוצה לשאוב מהידע של ריאן", אמר מויס בהתייחס לגיגסי, שיחגוג 40 בחודש נובמבר הקרוב ובמקביל להיותו שחקן בסגל הצטרף לאחרונה לצוות האימון באולד טראפורד.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מתכוון ללמוד מגיגס. מויס/GettyImages

מויס שהגיע מאברטון ממשיך להתמודד עם התהיות לגבי חוסר הניסיון שלו בליגת האלופות, אך מסרב להתייחס אליהן ברצינות רבה. "זה לא שלא אימנתי בליגת האלופות לא אומר הרבה, זה לא חזות הכול. צפיתי במאות משחקים, אימנתי בליגה האירופית. כל אחד חייב להתחיל מנקודה כלשהי. אני מאוד רוצה לזכות בליגת האלופות, כי זה דבר מיוחד. לזכות באליפות באנגליה זה מאוד חשוב, אבל לזכות בליגת האלופות זה כבר דבר אחר, גם עבור המדינה וגם עבור הפרמיירליג. אז העונה האחרונה הייתה של הקבוצות הגרמניות, ולפני כן של הספרדיות. אבל עכשיו זו יכולה להיות העונה של האנגליות".

ובינתיים ביממה האחרונה מויס ספג ביקורת ממקור לא צפוי ומכיוונו של מאמן הכושר ההולנדי ריימונד ורהיילן, שעבד בין השאר בברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. מאמן הכושר התייחס לפציעה של רובין ואן פרסי וטוען לעומס מוגזם על החלוץ: "בסידני מויס אמר: 'העמסנו על רובין השבוע כדי להכניס אותו לכושר. ביפן הוא נפצע בקרסול. זה גורם לך לתהות איך השיטות הפרה-היסטוריות האלה מגיעות ברמות הגבוהות. הדרך היחידה לפתור את הבעיה הזו בפארק היורה היא לשפר את ההדרכה של המאמנים הדינוזאורים האלה".

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
איך הוא עדיין פצוע? ואן פרסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully