וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נאפולי ניצחה 1:3 את גלטסראיי

היגואין צפה מהספסל בקבוצתו החדשה וראה שערים של פנדב, סוניגה ואינסינייה (בפנדל). מנצ'סטר יונייטד הביסה 2:5 את קיצ'י

עונת 2013/14 נמצאת כבר בפתח וברחבי אירופה נמשכים משחקי ההכנה. המשחק הכי מסקרן שנערך הערב הפגיש את נאפולי המתחדשת עם גלטסראיי של דידייה דרוגבה ו-ווסלי סניידר. הקבוצה מדרום איטליה תיכננה לעשות הפנינג חגיגי ולהציג את שחקן הרכש הנוצץ גונסאלו היגואין, אך התאונה הקשה באיטליה מוקדם יותר, שבגינה נהרגו 37 אזרחים, גרמה לביטול החגיגות. על המגרש, ההתמודדות המסקרנת הסתיימה בניצחונה של נאפולי 1:3.

היגואין עצמו פתח על הספסל יחד עם פפה ריינה, השוער שהגיע מליברפול אך השניים לא שותפו. חוסה קאייחון, חלוץ הרכש שהגיע מריאל מדריד פתח בחוליית ההתקפה והוחלף בדקה ה-67. הפתיחה של נאפולי הייתה מסחררת וגוראן פנדב המקדוני העלה אותה ליתרון כבר בדקה החמישית בנגיחה מקרוב אחרי בישול יפה של לורנצו אינסינייה. בדקה ה-58 השיגו הטורקים את השיוויון בזכות שער נהדר של נורדין אמרבאט המרוקני שקיבל כדור בצד שמאל, חתך למרכז ובעט למשקוף ופנימה.

בדקה ה-81 כבש חואן סוניגה הקולומביאני את השער השלישי לאחר שקיבל כדור עומק נהדר מאינסינייה, עבר את השוער ומקרוב גילגל פנימה. בדקה ה-90 נרשמה מיני מהומה כשהשופט שרק לפנדל מפוקפק לזכות הנאפוליטנים. פרננדו מוסלרה, שוער גלטסראיי שהביע את מחאתו ואף דחף את השופט, הורחק, והשוער המחליף לא הצליח מלורנצו איניסינייה לכבוש את השלישי בפנדל ולקבוע 1:3 בסיום.

גוראן פאנדב שחקן לאציו. רויטרס
כבש כבר בפתיחה. פאנדב, במרכז/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד השיגה היום (שני) את ניצחונה השני במסע ההכנה שלה, כשהביסה 2:5 את קיצ'י בהונג הונג. דייויד מויס יכול היה ליהנות מווילפריד זאהה ומהצעירים שקיבלו הזדמנות וחלקם הראו על כר הדשא הנורא שאולי כדאי לחשוב עליהם כבר לקראת העונה הקרובה.

השער הראשון נכבש בדקה ה-16, אז 40 אלף צופים ראו את אשלי יאנג בועט לקורה ואת דני וולבק מרשית מקרוב את הכדור החוזר. שש דקות לאחר מכן הגבהה של טום קלברלי מצאה את הראש של כריס סמולינג שנגח פנימה. עוד ארבע דקות חלפו, ובדקה ה-26 היה זה פאביו דה סילבה הברזילאי שנהנה מכדור עומק נפלא של זאהה וכבש.

הקפטן פטריס אברה ויאנג פינו את מקומם עם פתיחת המחצית השנייה, אבל המחליפים שלהם דאגו לשער הרביעי. בדקה ה-49 אלכסנדר בוטנר העביר כדור מצוין מצד שמאל ועדנאן ינוזאי הבלגי הקדים את השוער ונגח פנימה. קיצ'י השיגה את השער המצמק המיוחל בדקה ה-53 עם כדור אדיר של לאם קה וואי, ובדקה ה-67 האוהדים החלו לחלום על קאמבק עם שער של אלכס אקנדה. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של ג'סי לינגארד, שירה מחוץ לרחבה וסגר עניין עם השער היפה של השדים האדומים במשחק. רובין ואן פרסי נכנס ל-10 הדקות האחרונות, אך לא הצטרף לחגיגת השערים.

כריס סמולינג שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
משטח הדשא שוב היה נורא. כריס סמולינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully