וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצ'אק: "לא נניף דגל לבן עוד לפני פתיחת העונה"

ה-GM של הלייקרס מבהיר שהוא לא בונה על בחירת לוטרי, מצרף שני עוזרים בכירים לד'אנטוני ומנחש מתי בריאנט יחזור

קיץ סוער במיוחד עובר על הלייקרס מאז עזיבתו של דווייט הווארד. שנה אחרי שהחתמתם של סופרמן וסטיב נאש העלתה את הציפיות בלוס אנג'לס לשמיים, האוהדים הצהובים-סגולים שראו את קבוצת הגלאקטיקוס שלהם מתפרקת לגורמים חוששים מהמשך הצלילה, ובהוליווד כבר מדווחים שההנהלה המיואשת לא מחזקת את הסגל במטרה להשיג בחירת לוטרי בדראפט הבא.

"טנקינג הוא אף פעם לא בתכניות של המועדון והקהל שלנו", התגונן הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק. "לא נניף דגל לבן עוד לפני תחילת העונה. אנחנו תמיד מנסים לנצח, וזה מה שנעשה גם השנה. יש לנו אתגרים, אין ספק. אנחנו לא יודעים מתי קובי יחזור, ואנחנו לא יודעים באיזו רמה הוא יהיה כשהוא יחזור, למרות שאנחנו אופטימיים".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם פאו גאסול. AP
אופיטימיות זהירה. קובי בריאנט/AP

על קצב ההחלמה של קובי בריאנט אמר קופצ'אק: "אנחנו מכירים אותו. תמיד כשמנסים להעריך משהו לגביו, הוא מנסה להוכיח לכולם שהם טועים. הוא מתקדם בכל שבוע, אבל עדיין מוקדם לנחש אם הוא באמת יהיה מוכן לפתיחת העונה, או שזה יקרה ב-15 בנובמבר, או ב-1 בדצמבר או ב-15 בדצמבר".

בינתיים צירפו הלייקרס שני עוזרי מאמן חדשים לצוות של מייק ד'אנטוני, כשהחתימו את קורט ראמביס וג'וני דייויס. דייויס שימש בשנתיים האחרונות כעוזר מאמן בטורונטו, וב-20 שנותיו ב-NBA הספיק להעביר שתי קדנציות כמאמן ראשי - באורלנדו בין 2003 ל-2005 ובפילדלפיה בין 1996 ל-1997. ראמביס הוא כמובן שם מוכר הרבה יותר בסטייפלס סנטר.

מאמן מינסוטה טימברוולבס קורט ראמביס. Jim Mone, AP
הנחתה מלמעלה? קורט ראמביס/AP, Jim Mone

שחקן העבר הקשוח של הלייקרס כבר היה חלק מהצוות המקצועי של המועדון בין 1999 ל-2009, והוא מחזיק בסך הכל בשמונה טבעות אליפוות כשחקן, מאמן ומנהל. לפני ארבע שנים הוא מונה למאמן מינסוטה, ממנה פוטר אחרי שנתיים, ומאז הוא שימש כפרשן ברשת ESPN.

כשנשאל לאחר מינויו על המעורבות של ד'אנטוני בהגעתו אמר ראמביס: "זו לגמרי היתה החלטה שלו. בכל התקופה שלי בלייקרס אף אחד כאן לא מנסה להלחיץ את המאמן ולכפות עליו מינויים. בהנהלה יכולים להציע הצעות, אבל תמיד נותנים למאמן את ההחלטה הסופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully