וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קובי בריאנט יחזור שלושה חודשים מוקדם מהצפוי"

כריס דגלאס-רוברטס מהלייקרס הוא הדובר. הווארד על קובי: "היה מאוד קשה לשחק איתו". מייק מילר שוחרר ממיאמי

הקיץ הזה לא היה פשוט עד כה לאוהדי הלייקרס: הקבוצה המפוארת מלוס אנג'לס התפרקה לחלוטין בעונה שעברה, הגיעה בקושי לפלייאוף שם עפה בסוויפ בידי הספרס, ולאחרונה ראתה את הכוכב שלה, דווייט הווארד עוזב בטריקת דלת את המועדון. הערב (שלישי) לעומת זאת הגיעו קצת חדשות טובות מכיוון הלייקרס, שעל פי הדיווחים עשויים לקבל את הכוכב הגדול באמת והפצוע שלהם, קובי בריאנט, שלושה חודשים מוקדם מהצפוי.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
כמה אופייני לו. בריאנט/AP, Damian Dovarganes

"הוא אמר לי שהוא נמצא שלושה חודשים לפני הלו"ז שלו לחזרה". הדובר: לא אחר מאשר חברו לקבוצה, כריס דגלאס-רוברטס, שמשחק כרגע עם הקבוצה בליגת הקיץ בלאס וגאס. "זה מאוד אופייני לקובי", הוסיף דגלאס-רוברטס. כזכור, בריאנט סובל מפציעה בגיד אכילס שהשביתה אותו לקראת סיום העונה שעברה. מומחים טענו בתחילה כי הוא עלול להיעדר כתשעה חודשים, אך מאז עלו קולות שהוא עשוי לחזור זמן לא רב לאחר פתיחת העונה. עתה כאמור, יכולים אוהדי הלייקרס להתחיל ולפנטז על האפשרות שהם יקבלו את השחקן המשמעותי ביותר שלהם כבר בפתיחת עונת 2013/4.

ואם כבר קובי, בראיון עם סטיבן איי סמית' לרשת ESPN, נשאל דווייט הווארד על יחסיו עם בריאנט בעונה החולפת, והשיב: "היה מאוד, מאוד קשה לשחק איתו, אבל לעובדה הזאת אין שום קשר בהחלטה שלי ללכת ליוסטון. פשוט חשבתי שיוסטון מהווה סיטואציה טובה יותר עבורי. לי ולקובי היו חילוקי דעות, כולם יודעים שהוא אוהב לקלוע, ולפעמים רבנו. אבל זה קורה בקבוצה".

* במיאמי מחפשים לחתוך בעלויות, וכחלק מהתהליך הזה, שוחרר הערב מייק מילר באמנסטי. בכך צפויים ההיט לחסוך 34 מיליון דולר בשנתיים הקרובות בתשלומי מס בגלל חריגה מתקרת השכר. בארצות הברית כבר מדווחים שסוכניו של מילר עסוקים כבר בלחפש לו בית חדש בליגה הטובה בעולם.

* שחקן נוסף ששוחרר באמצעות סעיף האמנסטי הוא הפורוורד הליטאי של טורונטו, לינאס קלייזה, שאמור היה להרוויח בעונה הקרובה 4.6 מיליון דולר.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא היה קל איתו. הווארד עם בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully