וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: דרור כהן מונה לעוזר מאמן

28.7.2013 / 11:56

עוזר המאמן של הפועל ירושלים בשנים האחרונות ישתף פעולה עם אפי בירנבוים, שאימן אותו באילת ובגבעת שמואל

בני הרצליה הודיעה הבוקר (ראשון) על מינויו של דרור כהן כעוזרו של אפי בירנבוים. לקבוצה היו מספר מועמדים לתפקיד עוזר המאמן, ביניהם ארז כץ, שחקן העבר של המועדון, אך לבסוף החליט בירנבוים לבחור בכהן עמו שיתף פעולה כשהיה שחקן פעיל. בשנים האחרונות התקדמו עוזרי המאמן שעבדו תחת בירנבוים לתפקיד המאמן הראשי, כשבין היתר מדובר בעופר ברקוביץ', עמי נאווי, רועי חגאי ומתן חרוש.

דרור כהן עוזר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
רכש על הקווים. דרור כהן/מגד גוזני

כהן בן ה-39, שימש עוזר מאמן בהפועל ירושלים בשלוש השנים האחרונות תחת עודד קטש ושרון דרוקר. כהן שיחק בבני הרצליה בעונת 98/99, ושיחק תחת אפי בהפועל אילת ב-1996 וגבעת שמואל ב-2004. כהן פרש מכדורסל בסיום עונת 2007/08, שימש כעוזר מאמן של אורן אהרוני בגבעת שמואל, ולאחר מכן אימן במ.כ הבקעה בעונת 2009/10 ועלה איתה מהלאומית לליגת העל. מאמן הכושר של בני הרצליה יהיה רוני גוטליב אשר היה מאמן הכושר של של הפועל ירושלים בעונת 11/12 ועונה לפני כן של מכבי ראשון לציון ועבד בשנים האחרונות גם בנבחרות ישראל הצעירות.

עד כה החתימה הקבוצה מהרצליה את המתאזרח דן גרונפלד, הפורוורד הצעיר עוז בלייזר והסנטר האמריקאי ג'אקים דונלדסון. בהרצליה ינסו להתחזק בישראלי בכיר נוסף, כשבין המועמדים נמצאים בן רייס, ששיחק בשנים האחרונות בקבוצה ואבי בן שימול. כמו כן עלו שמותיהם של יועד בית יוסף וגלעד קרני כמועמדים אפשריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully