וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דייויד קוביאן חתם לעונה אחת

הירוקים ממשיכים למצוא מחליפים לגל מקל: הרכז הונצולאני, ששיחק במכללת מרקט, מצטרף. פרנקו: "הוא ייתן לנו מלחמה"

אדריאן הרבשטיין

אלופת ליגת העל בכדורסל, מכבי חיפה, ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה שבפתח והיום (ראשון) הודיעה קבוצתו של המאמן החדש דני פרנקו על החתמתו של הרכז הונצולאני, דייויד קוביאן, שמצטרף לחבורה מהכרמל לעונה אחת. לאחר עזיבתו של גל מקל ל-NBA, חיפה הביאה כבר את מורן רוט וכעת היא ממשיכה לחזק את עמדת הרכז שלה.

קוביאן בן ה-25 (1.80 מטר) שיחק בשלוש העונות החולפות בקבוצת טרוטאמונדוס דה קרבובו מהליגה הראשונה בונצואלה. בעונה שעברה הוא קלע 12.2 נקודות בממוצע ב-40 משחקים, כשהוא מדייק ב-37.5 אחוזים מחוץ לקשת ומוסיף 4.8 אסיסטים (חמישי בליגה), 2.2 חטיפות (רביעי בליגה) ו-1.5 ריבאונדים למשחק.

דייויד קוביאן שחקן מכללת מרקט ב-2010. Jonathan Daniel, GettyImages
אחד השחקנים המוצלחים של מרקט. קוביאן/GettyImages, Jonathan Daniel

ג'ף רוזן אמר: "יכולת המנהיגות של קוביאן תהיה תוספת משמעותית". פרנקו הוסיף: "הוא קומבו גארד עם הרבה חוכמת משחק. הוא ייתן לנו מלחמה ונחישות. השילוב עם מורן רוט יעניק לנו אפשרות של חמישייה מהירה וזריזה".

ב-2012 קוביאן זכה עם נבחרת ונצואלה במדליית כסף באליפות דרום אמריקה, כשהוא קולע 10.6 נקודות בממוצע למשחק בטורניר. הוא גם הופיע עם הנבחרת בטורניר הקדם אולימפי בשנה שעברה וקלע תשע נקודות בממוצע למשחק. בין השנים 2006 ל-2010 הוא שיחק במכללת מרקט והוא מדורג שני בתולדות המכללה במספר המשחקים (144) ושישי בניצחונות (96). לפני ששיחק בונצואלה (שם נבחר לתגלית העונה בעונתו הראשונה), הוא שיחק במדי סולס דה מקסיקלי מהליגה הראשונה במקסיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully