וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו אלקנטרה: "רציתי להרגיש מוערך, אז עזבתי את ברצלונה"

הקשר הסביר מדוע נטש: "רציתי לעזוב, ואף אחד לא ניסה לשכנע אותי להישאר. באיירן מינכן תמיד היתה האופציה המועדפת"

ספורט 2

24 שעות אחרי שהיה שותף לניצחון של קבוצתו החדשה, באיירן מינכן, על קבוצתו הישנה, ברצלונה, סיפר הערב (חמישי) טיאגו אלקנטרה על אחד המעברים המתוקשרים של הקיץ. "הייתי סבלני, אבל הגעתי לנקודה בה לא הייתי יכול לחכות יותר", אמר הקשר המוכשר, "רציתי להרגיש מוערך. רציתי לעזוב והמועדון לא עשה שום דבר כדי לגרום לי להישאר. הם ידעו שאני רוצה לעזוב, אבל אף אחד לא ניסה לשכנע אותי להישאר כל מה שאני רוצה זה לשחק, וברצלונה היא זו שלא רצתה שאמשיך אצלה".

משחק ההכנה בין באיירן מינכן לברצלונה שודר בספורט1 ו-HD

טיאגו שחקן באיירן מינכן מול ברצלונה. רויטרס
לא מביט לאחור. טיאגו אלקנטרה מול ברצלונה/רויטרס

על המשחק המרגש עבור פפ גווארדיולה מול הקבוצה שיתפו שניהם פעולה ועל השבועות הראשונים במועדון, אמר טיאגו: "אני מתאקלם כאן טוב, האווירה היתה פנטסטית. קיבלו אותי בזרועות פתוחות. מינכן נהדרת, כל האנשים כאן עוזרים לי. הגעתי לכאן להרוויח את המקום שלי. לעולם לא אסגור את הדלת למועדון כמו ברצלונה, כי זה הבית שלי".

אמש חשף אביו של טיאגו, שחקן העבר האגדי מאזיניו, כי הקשר הספרדי הצעיר כבר היה על סף חתימה במנצ'סטר יונייטד. "כן, הוא היה מאוד קרוב", אמר מאזיניו. "הם צפו בו באליפות אירופה לנבחרות צעירות, ואחר כך, היו שיחות בין הצדדים, אבל הם לא הצליחו להגיע לסיכום". הקשר הגיב על הדברים הערב, ואמר: "אף אחד מיונייטד לא דיבר איתנו, באיירן תמיד היתה האופציה הראשונה שלי האם ריאל מדריד רצתה אותי? זה כבר עניין שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully