וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "היה משחק מיוחד, ניסיתי להישאר מרוכז"

מאמן באיירן ניצח את האקסית 0:2, מסי מכחיש קשר למינוי מרטינו: "לא מכיר אותו". וגם: הרצף המטורף של ברצלונה נקטע

ספורט 2

אחד ממשחקי האימון הכי מעניינים של הקיץ נערך הערב (רביעי) במינכן, שם אלופת אירופה והטרבליסטית באיירן מינכן אירחה את ברצלונה. פפ גווארדיולה וטיאגו מול האקסית, ליאונל מסי במשחקו הראשון במדי הבלאוגראנה העונה, בארסה אחרי המעבר מטיטו וילאנובה לחרארדו מרטינו (שעוד לא עמד על הקווים) ועוד.

זה נגמר ב-0:2 קליל לגרמנים, שעלו עם הרכב כמעט מלא לעומת הקטאלנים ששלחו למגרש את מסי ולצידו לא מעט שחקנים צעירים. פיליפ לאהם (14) ומריו מנדז'וקיץ' (87) כבשו והמאמן גווארדיולה, שגם חזר לקווים אחרי שנת מנוחה, התרגש.

משחק ההכנה בין באיירן מינכן לברצלונה שודר בספורט1 ו-HD

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
ניצחון מרגש עבורו. גווארדיולה/GettyImages

"אני לא יכול להכחיש שזה היה משחק מיוחד עבורי, להתמודד מול כל כך הרבה שחקנים שאני מכיר היטב ושעזרו לי רבות. אבל ניסיתי להישאר מרוכז במשחק. בארסה היא תמיד יריב סופר קשה, היה משחק טוב ושתי הקבוצות רצו לשלוט כמה שיותר בכדור. קשה לעשות זאת מול בארסה, אבל לפחות היום הצלחנו בכך. אני מרוצה".

על הסיטואציה שנוצרה בינו לבין טיטו וילאנובה, לאחר שגווארדיולה האשים את ברצלונה לאחרונה בפגיעה בו דרך מחלתו של וילאנובה, אמר מאמן באיירן: "אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי. זה נושא ששייך רק לטיטו, לי ולמשפחות שלנו".

המשחק הזה גם סיפק את אחד הנתונים הכי מדהימים שיש: אחרי 309 משחקים רצופים, שנמשכו מאז מאי 2008, ברצלונה סיימה 90 דקות עם פחות אחוזי שליטה בכדור מאז היריבה (45 מול 55 של באיירן). עבור גווארדיולה הרצף החיובי דווקא נמשך והוא כבר עומד על 247 משחקים בהם הקבוצה שלו החזיקה בכדור זמן רב יותר.

למרות ההפסד, ליאונל מסי נשאל רק על הקשר שלו למינוי של חרארדו מרטינו והבהיר: "אין לי חלק במינוי שלו ואין לי מה להסביר. זה התפקיד של רוסל ושל המועדון. בזמנו, אמרתי שהוא עושה רושם של מאמן טוב. אני לא מכיר אותו באופן אישי ולא נפגשתי מעולם איתו או עם לואיס אנריקה. מרטינו עשה עבודה טובה עם פרגוואי והוכיח שהוא מסוגל להצליח. אני מקווה שיעשה זאת גם אצלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
מכחיש כל קשר להחלטה של בארסה לבחור במרטינו. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully