וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן מינכן וגווארדיולה ניצחו 0:2 את ברצלונה

מערכת וואלה! ספורט

24.7.2013 / 21:30

צפו בתקציר: אלופת אירופה לא התקשתה מול הרכב משני של הקטלאנים. לאהם (14) ומנדז'וקיץ (87) כבשו. מחצית למסי, הרצף הנדיר של בארסה נקטע

ספורט 2

אחרי הסערה הגדולה שעברה על המועדון מקטלוניה עם עזיבתו של טיטו וילאנובה ומינויו של חרארדו מרטינו, ברצלונה פתחה הערב (רביעי) את עונת 2013/14 בדרך הכי קשה שיכולה להיות, עם הפסד חוץ 2:0 באליאנץ ארינה מול באיירן מינכן במשחק ההכנה הראשון שלה. אלופת אירופה הגיעה למשחק הזה בכושר מצוין אחרי מספר משחקי הכנה מוצלחים וגילתה עליונות מוחלטת על פני הקטלאנים, ששיחקו בהרכב מאוד, ללא שחקני נבחרת ספרד וברזיל כשליאונל מסי היה שחקן ההרכב היחיד שפתח.

המשחק שודר בספורט1 ו-HD

בסטיאן שווינשטייגר, פיליפ לאם שחקני באיירן מינכן מניפים את גביע אולי הנס. GettyImages
עוד תואר לאוסף. שחקני באיירן מניפים את גביע אולי הנס/GettyImages

פפ גווארדיולה פתח עם תומאס מולר כחלוץ נסוג, אך מי שעשה את מירב הצרות לברצלונה היה פרנק ריברי הנהדר, שתיעתע שוב ושוב במונטויה המגן הצעיר ובדקה ה-14 בישל באומנות את השער הראשון לפיליפ לאהם, שתופקד בקישור. באיירן די הורידה הילוך במחצית השניה ומול הרכב משני לחלוטין של הקטלאנים, הוסיפה שער אחד בלבד בדקה ה-87 מרגליו של מריו מנדז'וקיץ הקרואטי. בארסה תנסה להשיג ניצחון בכורה בקיץ הנוכחי כשתפגוש ביום שבת את ולרנגה הנורבגית, כנראה במשחק שבו חרארדו מרטינו, המאמן החדש יערוך את הופעת הבכורה. באיירן מינכן, שהביסה גם את בורוסיה מנשנגלאדבך והמבורג בטורניר מקומי, תפגוש ביום שבת את בורוסיה דורטמונד סגניתה למשחק הסופר קאפ הגרמני שיפתח עבורה רשמית את העונה.

המשחק הזה גם סיפק את אחד הנתונים הכי מדהימים שיש: אחרי 309 משחקים רצופים, שנמשכו מאז מאי 2008, ברצלונה סיימה 90 דקות עם פחות אחוזי שליטה בכדור מאז היריבה (45 מול 55 של באיירן). עבור גווארדיולה הרצף החיובי דווקא נמשך והוא כבר עומד על 247 משחקים בהם הקבוצה שלו החזיקה בכדור זמן רב יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
התקשה בלי כל החברים. ליאונל מסי/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 87: גול! שלוש דקות לפני סיום ההתמודדות, הכפילה באיירן את היתרון שלה בזכות שער של מריו מנדז'וקיץ, החלוץ שנכנס כמחליף וניצל כדור רוחב מדוייק של קונטנטו כדי לקבוע 0:2 מוצדק לגרמנים.

דקה 62: עוד מצב טוב לבאיירן. פרנק ריברי הנהדר מסר כדור מצד ימין למריו מנדז'וקיץ המחליף, שבעט חזק בנגיעה אבל אוייר השוער המחליף הדף לקרן.

* במחצית השניה החליף ג'ורדי רואורה כמעט את כל שחקני ההרכב, כולל את ליאונל מסי שקיבל מנוחה.

דקה 38: אחרי דקות ארוכות של בונקר, ברצלונה סוף סוף יצאה קדימה. כריסטיאן טייו הצעיר קיבל כדור בצד שמאל ועם מהלך אופייני חתך לאמצע ובעט כדור חד וחזק ברגל ימין שחמק החוצה.

דקה 22: באיירן גילתה עליונות מוחלטת על ברצלונה והמשיכה לתקוף. תומאס מולר כמעט הכפיל את היתרון עם פריצה סוחפת

פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן חוגג עם ראפינייה. GettyImages
חגג על חשבון ברצלונה. פיליפ לאהם/GettyImages

דקה 14: גול! באיירן עלתה ליתרון מוקדם ומוצדק. פרנק ריברי המצוין הרים כדור לתוך הרחבה ופיליפ להאם נגח פנימה, מעל ידיו המושטות של פינטו.

דקה 4: איזה מצב לבאיירן! פרנק ריברי פרץ מצד שמאל, תיעתע בהגנת ברצלונה ומסר כדור רוחב חד אליו הגיע אריאן רובן ובעט חזק, אבל אדריאנו הציל מהקו.

דקה 2: ליאונל מסי פתח בסערה את המשחק וכמעט כבש בפתיחה בבעיטה אופיינית ברגל שמאל מ-18 מטרים, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 1: המשחק החל באיחור של כ-20 דקות בשל עיכוב האוטובוס של שחקני ברצלונה.

טיאגו שחקן באיירן מינכן מול ברצלונה. רויטרס
מפגש מרגש מול האקסית. טיאגו/רויטרס

הרכבים

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ראפינייה, פיליפ להאם, ג'רום בואטנג, דאנטה, דויד אלאבה, טיאגו אלקנטרה, טוני קרוס, אריאן רובן, תומאס מולר, פרנק ריברי

ברצלונה: פינטו, מרטין מונטויה, מארק ברטרה, חאבייר מסצ'ראנו, אדריאנו, אלכס סונג, ג'ונתן דוס סנטוס, רוברטו, אלכסיס סאנצ'ס, ליאונל מסי, כריסטיאן טייו.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן לאחר שכבש מול ברצלונה. GettyImages
נעץ את המסמר האחרון. מנדז'וקיץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully