וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תעמוד בחוזהו של וילאנובה, שיסייע למרטינו

המאמן ימשיך לייעץ לקבוצה, שתפגוש למשחק טעון את באיירן וגווארדיולה (19:20, ספ' 1). קרויף: "לא שמעתי על מרטינו"

ארבעה ימים אחרי הכרזתו הדרמטית של טיטו וילאנובה על עזיבתו, מפרסמת הבוקר (רביעי) התקשורת הקטלאנית על כוונת המועדון להשאיר את המאמן היוצא בתפקיד מקצועי. וילאנובה, שמחזיק בחוזה עד הקיץ הבא, ימשיך לקבל כרגיל את משכורתו, ולאחר שיסיים את הטיפולים הצפויים לו בחודש הבא הוא צפוי לשמש כיועץ למאמן החדש חרארדו מרטינו.

הערב בספורט 1: באיירן מינכן מול ברצלונה

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
יחזור בספטמבר. טיטו וילאנובה/רויטרס

בינתיים נמשך זרם התגובות למינויו של מרטינו לתפקיד היוקרתי, והפעם הגיע תורו של יוהאן קרויף להביע את דעתו ולהצהיר: "אני לא מכיר את המאמן הזה, ופשוט לא יודע עליו כלום. אבל גם רייקארד וגווארדיולה לא זכו בשום דבר רציני לפני שהגיעו, והם צברו ניסיון בתפקידם כמאמני ברצלונה".

עדיין ללא מרטינו, תתארח הערב ברצלונה למשחק טעון מול באיירן מינכן (19:20, ספורט 1). האלופה הספרדית תנסה להחזיר מעט מכבודה אחרי ה-7:0 המהדהד בחצי גמר ליגת האלופות האחרון, ולא תצליח להתעלם מהעובדה שעל הקווים של יריבתה יעמוד פפ גווארדיולה, האיש שזכה ב-14 תארים בארבע שנים עם בארסה אך נקלע בשבועות האחרונים לסכסוך מתוקשר עם ראשיה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
איך חבריו לשעבר יקבלו אותו? פפ גווארדיולה/GettyImages

המשחק הפיקנטי, שייערך באליאנץ ארנה במסגרת גביע אולי הנס, שהכנסותיו יועברו לצדקה, ישודר בלא פחות מ-160 מדינות ברחבי העולם. הבווארים שהרשימו עד כה במשחקי ההכנה, יציגו לראווה את טיאגו אלקנטרה מול הקבוצה אותה נטש לפני עשרה ימים בלבד, אך יעניקו מנוחה ללא מעט כוכבים, כולל בסטיאן שווינשטייגר ומריו גצה הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully