וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: ”מופתע מהמינוי”. מרטינו: ”היה לו חלק בזה”

האם ליאו מסי אחראי על מינוי מאמן ברצלונה? השחקן טוען שלא, המאמן סבור אחרת: ”לליאו ואבא שלו היה חלק בזה, אני בטוח”

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

ליאונל מסי הצהיר כי הוא מאוד מרוצה מהעובדה שחרארדו מרטינו נבחר להיות המאמן החדש של ברצלונה ויחליף בתפקיד את טיטו וילאנובה, שנאלץ להתפטר מתפקידו בסוף השבוע החולף בשל מחלת הסרטן.

הפרעוש הארגנטינאי יזכה להתאמן כעת תחת המאמן בן ארצו, שהוביל לאחרונה את ניאול'ס אולד בויס לזכייה באליפות ואף הצליח בעבר עם נבחרת פרגוואי. כמו מסי, גם מרטינו נולד ברוסאריו. עוזרו של מרטינו אף אימן את מסי בקבוצת הילדים של ניואל'ס.

מאמן של שחקנים, רומנטיקן, תומך נלהב בפילוסופיה: הכירו את חרארדו מרטינו

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מאוד מרוצה. מסי/רויטרס

"איזו הפתעה נעימה היא הבחירה במרטינו בתור המאמן החדש של המועדון שלנו", כתב מסי בחשבון שלו ברשת החברתית החדשה "Wechat". האמירה של מסי היא מעט אירונית, מאחר שעל פי דיווחים רבים, מסי ואביו, שמיודד עם מרטינו, היו אלה שדחקו בברצלונה להעדיף את הארגנטינאי על פני לואיס אנריקה, שהיה המועמד המוביל השני לקבל את הקבוצה.

מאוחר יותר, חרארדו מרטינו צוטט בספרד ולא הכחיש שליאונל מסי אכן היה מעורב בבחירתו למאמן הבא של אלופת ספרד. בראיון שהעניק בארגנטינה סתר את גרסתו של מסי עצמו, שטען שלא היה מעורב ולא משך בחוטים.

"אין לי ספק שליאו דיבר עם הדרגים הבכירים של המועדון", אמר המאמן החדש, "אני משוכנע שלליאו וחורחה (אביו של מסי) היה חלק בהחלטה למנות אותי.

"אני נמצא במקום הכי גבוה שיש וזה אתגר גדול מאוד", המשיך מרטינו. "תכננתי לנוח ולחכות לאיזו הזדמנות לעבודה מעניינת, כך שהסיפור הזה בהחלט תפס אותי בהפתעה.

"כולנו נצטרך להסתגל במהירות ולעשות את ההתאמות מהיום למחר. אנחנו יודעים מה מצפים מאיתנו ואני מקווה להתרגל למועדון גדול כל כך כמו ברצלונה. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים.

"אין לי ספק שליאונל דיבר עם ההנהלה לגביי. אחד הדברים הכי חשובים למאמן הוא יחסי האנוש עם השחקנים שלו. אני לא יודע אם כבר עיכלתי את כל החתימה הזו. לברצלונה יש סגנון ברור ואנחנו, אני והצוות שלי, אלה שנצטרך להתאים את עצמנו אליו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully