וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לא מרגיש שאנחנו מגיעים בנחיתות לבאזל"

קשר מכבי תל אביב לא הנמיך ציפיות לקראת השלב הבא בליגת האלופות: "לא יודע אם הם פייבוריטים, הם לא יהיו בשיאם". גורם: "הקהל הכניס אותנו לטירוף". פריצה עשוי לפתוח בשוויץ

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב השלימה אמש (שלישי) ניצחון כפול על גיורי ההונגרית עם 1:2 ביתי במשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, והתפנתה לעסוק במשימה הבאה, בדמותה של פ.צ באזל שמחכה לצהובים בשלב הבא. אלופת שוויץ תארח את המשחק הראשון ביום שלישי הבא, ה-30 ביולי, הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בבלומפילד. בצוות המקצועי כבר החלו לאסוף רשמים על היריבה הבאה, לאחר שהאנליסט מנואל קורדיירו המריא בתחילת השבוע לשוויץ וצפה במשחק בין באזל וגראסהופרס שהסתיים בתיקו 1:1.

לעיני הבעלים מיטש גולדהאר שנכח במשחק, נראו השחקנים של המאמן פאולו סוזה טוב, לפני שבמחצית השנייה, אולי מתוך מחשבה לבלבל את השוויצרים בשל העובדה שביציע נכח מוראט יאקין מאמנה של באזל, ערך סוזה מספר חילופים שיחק דקות רבות ללא חלוץ טבעי אחרי החלפתם של ברק יצחקי וטל בן חיים. מי שלא התעלה אמש לרמה גבוהה הוא השוער הספרדי חואן פאבלו, שעשה מספר שגיאות במהלך המשחק, והדיפה רעה שלו אף הפכה בסופו של דבר לשער המצמק של ההונגרים.

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא התעלה לרמה גבוהה. חואן פאבלו/ברני ארדוב

"שיחקנו טוב בעיקר במחצית הראשונה, ואז גם ידענו להכריע את ההתמודדות", אמר גורם בקבוצה. "אחרי שעלינו ליתרון כללי של 0:3 היה ברור שהמשחק גמור, ולכן היתה ירידה טבעית ביכולת במחצית השנייה. המחצית הראשונה היתה מאוד אמוציונלית ותוססת מצידנו, גם בגלל הקהל שדחף אותנו והכניס אותנו לטירוף. היינו צריכים להבקיע שערים נוספים כי הגענו להזדמנויות טובות, אבל מה שחשוב זו התוצאה הסופית והעובדה שהצלחנו לעבור לשלב הבא".

"לא חשבנו על באזל לפני המשחק, חשבנו רק איך לעשות משחק טוב", אמר הקשר ערן זהבי שהיה מעורב בכיבוש השער השני. "רצינו לנצח קודם כל בשביל הקהל שלנו, שחזר לבלומפילד אחרי הרבה זמן. נתנו להם תצוגת כדורגל יפה, ומעכשיו אפשר להתחיל ולחשוב על באזל. יש לנו יום חופש אחד ליהנות מהנצחון וממחר נתחיל להתכונן וננסה לעשות את המיטב".

זהבי, שתופקד בחלקים מהמחצית השנייה כחלוץ שפיץ, פירגן לחברו טל בן חיים שכבש שער בכורה במדי הקבוצה: "קודם כל מגיע לו מזל טוב על שער ראשון במדי מכבי תל אביב, ושכן ירבו כאלה. אני לא חושב שמשהו ישב עליו. זה רק משחק שני שלו ואין ספק שהשער הזה מסמל את האיכויות שלו. זה מה שמצפים מטל, את התנועות לעומק, את המהירות וזה מוסיף לנו הרבה מאוד למשחק".

"אני לא חושב שראיתי הרבה הבדלים", הוסיף זהבי כשנשאל על ההבדלים בין מכבי של העונה והקבוצה שלקחה אליפות בעונה שעברה. "ראיתי גם הפעם מכבי שלוחצת כל הזמן, שחקנים חוזרים לעמדות ורצים אחד בשביל השני, הנענו את הכדור ועשינו את מה שהמאמן ביקש, לא רואה יותר מדי שינויים. התבנית נשמרה, גם אם הוחלף שחקן פה ושחקן שם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל עם קרלוס גרסיה. ברני ארדוב
"המחצית הראשונה היתה מאוד אמוציונלית ותוססת, גם בגלל הקהל שדחף אותנו"/ברני ארדוב

זהבי התייחס לכך שמאמנה של באזל, מוראט יאקין נכח ביציע ועקב אחרי הצהובים: "אני חושב שהוא ראה קבוצה טובה שעומדת טוב על המגרש, קבוצה שרצה ועושה דברים טובים. אנחנו גם נצטרך להסתכל על האיכויות שלהם, לא ראינו אותם עדיין. אני לא יודע אם להגיד שאנחנו אנדרדוג, אבל הם קבוצה בסדר גודל אירופי גדול מאוד ואנחנו נבוא וננסה להתאים את עצמנו אליהם ואני מאמין שהמאמן שלנו יעשה את זה על הצד הטוב ביותר. לא יודע להגיד אם באזל פייבוריטים או לא, כי ראיתי אותם רק לפני שנתיים. אני לא מרגיש שאנחנו מגיעים בנחיתות. זה בסך הכל כדורגל, נתכונן טוב למשחק והתוצאה תהיה תלויה במשחק שלנו".

"גם באזל בשלב הזה של העונה לא יהיו בשיא שלהם", הוסיף זהבי. "גם הם מתכוננים לעונה חדשה והם לא יהיו כמו שהם בדרך כלל במהלך העונה. אני חושב שמכבי תל אביב מוכנה, עשינו מחנה אימון טוב והתחברנו כקבוצה. בסך הכל באמת נראינו טוב ובואו ונראה מה יהיה".

החלוץ ראדה פריצה, שמתאושש מפציעה בגבו, ולא נטל אמש חלק במשחק, צפוי להגביר במהלך סוף השבוע את קצב אימוניו וייתכן שיחזור להרכב במשחק החוץ בשוויץ. השחקנים קיבלו יום חופשי ומחר תחזור הקבוצה לאימונים.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"גם הם מתכוננים לעונה חדשה והם לא יהיו כמו שהם בדרך כלל במהלך העונה". ערן זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully