וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "באזל? אנחנו לא נופלים מאף קבוצה"

23.7.2013 / 23:34

חלוץ מכבי ת"א היה מרוצה מההעפלה לשלב המוקדמות השלישי. סוזה: "מגיע לשחקנים". מאמן באזל, יאקין: "מכבי טובה מאוד"

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה הערב (שלישי) הערב בבלומפילד, כאשר גברה על גיורי 1:2 והשלימה ניצחון כולל של 1:4 על אלופת הונגריה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. הצהובים נהנו משערים של טל בן חיים (26) וערן זהבי (79), וכעת הם יכולים לעבור לעסוק במשימה הבאה, שתהיה קשה הרבה יותר: פ.צ. באזל האימתנית, שתארח את המשחק הראשון ב-30 או ב-31 ביולי. הגומלין ייערך ב-6 או ב-7 באוגוסט בבלומפילד.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
"נהנתי מאוד". טל בן חיים/ברני ארדוב

"אני מרוצה מהניצחון ומהדרך בה שיחקנו בשני המשחקים", אמר המאמן פאולו סוזה. "הגענו להרבה הזדמנויות. זה מגיע לשחקנים האלה כי הם עובדים קשה. אנחנו רוצים להיות יותר יציבים בהמשך. זה היה המשחק הראשון שלנו במזג האוויר הזה כאן בישראל, הייתה לחות גבוהה וזה לא קל. שלטנו בקצב. הדבר החשוב ביותר שנדע לייצר המשכיות. התחלנו את המשחק הזה עם יתרון, ובכל זאת יצרנו הרבה מצבים ולחצנו. שלטנו לאורך כל המשחק. זה היה המשחק הראשון שלי בבלומפילד ואני מודה לקהל על קבלת הפנים הזאת. יש לנו עוד הרבה מנויים למכור, ואני מקווה שתהיה היענות גבוהה".

לגבי היריבה הבאה בסיבוב המוקדמות השלישי, פ.צ באזל, אמר המאמן: "אין צורך להכביר במילים על באזל. היא קבוצה טובה ויש לה מאמן מצוין. למרות זאת, אני בטוח שבאזל לא כל כך מרוצה לשחק מול מכבי הנוכחית".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
מרוצה, אבל נשאר עם הרגליים על הקרקע. פאולו סוזה/ברני ארדוב

טל בן חיים, שכבש שער ראשון בצהוב-כחול, סיכם: "נהנתי מאוד, היה משחק טוב מאוד שלנו, במיוחד במחצית הראשונה. נתנו גול מהיר וגמרנו בכך את המשחק וההתמודדות. לא כל יום מעפילים שלב במוקדמות האלופות ואני גאה בזה". על ההחמצה הענקית שלו אמר בן חיים: "חלק מלהיות חלוץ זה גם להחמיץ. אני אחמיץ עוד הרבה, אני מעדיף להתמקד בעלייה ולא בזה".

לקראת היריבה הבאה אמר החלוץ: "היריבה חזקה מאוד, ראינו מה הם עשו בליגת האלופות ובליגה האירופית בעונה שעברה, אבל גם הם רצו להימנע מאיתנו. אנחנו לא נופלים מאף קבוצה ולא נרים ידיים. אנחנו באים לנצח כל משחק ואני בטוח שיכינו אותנו טוב לבאזל כמו שהכינו אותנו לגיורי".

במשחק נכח גם מאמן באזל, מוראט יאקין, שאמר בסיום על יריבתו בשלב הבא: "ראיתי קבוצה טובה מאוד. התרשמתי. יש למכבי שחקנים ממש טובים, אבל לא התחלתי לחשוב עדיין איך להיערך נגד שחקן זה או אחר".

מוראט יאקין מאמן פ.צ. באזל. ברני ארדוב
"יש למכבי שחקנים ממש טובים". מאמן באזל, מוראט יאקין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully