וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס נופה מנבחרת יוון בשל פציעה

מקרה מנסה בונסו 2? סנטר מכבי תל אביב נפצע בירך ולא עבר את הבדיקות הרפואיות. חבר חדש לטימור באלבה: דייויד לוגן

סופוקליס שחורציאניטיס חתם לא מכבר על חוזה חדש במכבי תל אביב, אך היום (שלישי) מתברר כי מצבו הרפואי עשוי להדאיג את הצהובים. על פי דיווחים ביוון, הסנטר היווני הענק נופה היום מסגל נבחרת יוון ליורובאסקט לאחר שבבדיקות הרפואיות שביצע התגלה כי הוא סובל מפציעה בשריר הירך שעשויה להשבית אותו לכמה שבועות לפחות.

ג'ו אינגלס חושש: "אומרים שמסוכן בתל אביב"

האוזמן על הניסוי של מכבי תל אביב המתחדשת

סופוקליס שחורציאניטיס, שחקן פנאתינייקוס. Nikos Paraschos, GettyImages
כבר עושה צרות? שחורציאניטיס/GettyImages, Nikos Paraschos

מאמנה הנכנס של נבחרת יוון, אנדראה טרינקיירי האיטלקי, החליט לשחרר את סופו מהסגל באופן מיידי וזימן במקומו של את ואסיליס קבאדס מפאניוניוס. שמועות מבוססות חלקית ביוון מספרות כי שחורציאניטיס פברק פציעה על מנת להשתחרר מהסגל , ואם אכן יוכח שעשה כן איגוד הכדורסל היווני עשוי לנקוט ביד קשה נגדו ולהשעות מהנבחרת הלאומית עד להודעה חדשה.

זו לא הפעם הראשונה ששחורציאניטיס מעורר בעיות במדי הנבחרת הלאומית: ב-2011 לפני טורניר היורובאסקט ביקש להשתחרר מסגל הנבחרת מסיבות אישיות ושוחרר. חודשים לאחר מכן התברר כי אשתו ההרה סבלה מבעיות רפואיות וזו הייתה הסיבה לבקשתו החריגה של סופו.

הצהובים בוודאי מקווים כי מקרה פופס מנסה בונסו מהעונה שעברה לא יחזור על עצמו גם הקיץ עם שחורציאניטיס. כזכור, מנסה בונסו הוחתם במכבי תל אביב לקראת עונת 2012-2013 וכעבור מספר ימים התגלה כי הוא סובל מפציעה טורדנית בברך שמסכנת את המשך הקריירה שלו. לאחר כמה שבועות של חוסר ודאות, מנסה בונסו שוחרר והצהובים החתימו במקומו את מלקולם תומאס, ששוחרר בעצמו עוד במהלך אותה עונה. מנסה בונסו גם כן נפצע בנסיבות דומות.

דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ועכשיו עם בר טימור. דייויד לוגן/ברני ארדוב

* חבר חדש ומוכר לבר טימור באלבה ברלין: דייויד לוגן. הקלע ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב ושוחרר במהלך הקיץ חתם היום רשמית על חוזה בקבוצה הגרמנית ויחבור לגארד הישראלי בקו האחורי. לוגן (1.85, 30) העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 10.6 נקודות בממוצע ב-27 משחקים ביורוליג. בשנים האחרונות שיחק לוגן בפנאתינייקוס, קאחה לבוראל, פרוקום גדיניה וטורוב הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully