וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינגלס: "כולם אומרים לי שתל אביב זה מקום מסוכן"

האוסטרלי שמתלבט בין הצעות ממכבי תל אביב ואולימפיאקוס גילה שמופעל עליו לחץ לא להגיע לישראל: "אחליט בקרוב"

ברני ארדוב

רגע לפני שהוא מגיע להחלטה סופית האם לחתום במכבי תל אביב או באולימפיאקוס, התראיין הבוקר (שלישי) ג'ו אינגלס ל-'הראלד סאן' במולדתו, וסיפר על ההתלבטות שלו לגבי העונה הבאה: "אחליט בקרוב אחרי ששתיהן הגישו לי הצעות. אני שוקל את האפשרות הטובה ביותר מבחינתו, ומבחינתי שתיהן מהוות אופציות טובות. מה שישתלם לי יותר כלכלית הוא לא הנושא העיקרי כאן".

על האפשרות שיצטרף למכבי תל אביב אמר הפורוורד האוסטרלי: "כולם אומרים לי: 'אתה לא הולך לשם', כי הם מאמינים שזה מקום מסוכן לחיות בו. כשאנשים מביעים דאגה לגבי זה כל מה שיש לי להגיד להם זה 'היית שם?' זה מקום יפהפה. היה לי את המזל לשחק בתל אביב בכל שנה בשנים האחרונות, כי הם תמיד בבית שלנו ביורוליג, וזו עיר מערבית לחלוטין, כמו אמריקה קטנה. אבל הייתי גם ביוון, וגם זה מקום יפהפה וגם בו יש חוף ים. עוברים עליי כמה ימים עמוסים בניסיון לגבש החלטה".

שחקן נבחרת אוסטרליה בכדורסל, ג'ו אינגלס. GettyImages
"תל אביב היא כמו אמריקה קטנה". ג'ו אינגלס/GettyImages

לגבי האופציה שינסה את מזלו בליגה הטובה בעולם אמר: "הגעה ל-NBA היא לא חזות הכל. כן, גילו בי קצת עניין שם, אבל באירופה יותר מתעניינים בי אחרי שלוש שנים די טובות בברצלונה. זו החלטה קשה כי אשמח להגיע לארצות הברית, וזו תישאר מטרה שלי גם אם לא אצא השנה. אני יודע שמעריכים אותי באירופה. הרבה אנשים בעולם הכדורסל לא מבינים את הכדורסל האירופי, אבל מי שמכיר אותו יודע עד כמה הוא טוב, ואני קודם כל שחקן קבוצתי. אני לא אזרוק 20 פעם כדי לנסות להרשים מישהו. זה לא הסגנון שלי".

על התקופה שלו במדי בארסה אמר אינגלס: "שלוש השנים שלי בברצלונה היו חוויה נהדרת - העיר, התרבות, מזג האוויר, האוכל והחברים שרכשתי. אני מרגיש שאני אירופאי עכשיו. אבל אין סיכוי שאשאר שם, כי הם שיחררו את כל השחקנים שסיימו את חוזיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully