וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס מינתה את גרסון רוסאס לג'נרל מנג'ר החדש שלה

מארק קיובן בחר בסגן נשיא הרוקטס: "היינו צריכים להיות חכמים יותר". גולדן סטייט זכתה בליגת הקיץ, גרג אודן ייפגש עם מיאמי

מארק קיובן ממשיך לנסות להחזיר את דאלאס למסלול הנכון, והלילה (בין שני לשלישי) הודיע הבעלים של המאבריקס על מינויו של גרסון רוסאס לג'נרל מנג'ר החדש של הקבוצה. רוסאס בן ה-35, שנולד בקולומביה, הגיע לפני תשע שנים להנהלת הרוקטס כמתמחה והפך עם השנים לסגן נשיא המועדון. הוא יעבוד תחת דוני נלסון, נשיא המאבריקס שמשמש גם כג'נרל מנג'ר בפועל מאז עזיבתו של אביו דון ב-2005.

גרסון רוסאס הג'נרל מנג'ר של דאלאס מאבריקס. AP
יעבוד תחת דוני נלסון. גרסון רוסאס/AP

"באתי לדוני ואמרתי לו שאנחנו צריכים להיות חכמים יותר", סיפר קיובן על ההחלטה למנות GM חדש. "אנחנו מתגאים בכך שאנחנו אחת מקבוצות הספורט הכי מתקדמות טכנולוגית בכל הענפים, וחשבתי שאנחנו צריכים להוסיף לחוכמה הזו גם יכולות ארגון וניהול כוח טובות יותר. ביקשתי מדוני למצוא את האדם המתאים ביותר למשימה, והוא חזר עם שמו של גרסון".

"הכוח שלי הוא בחדשנות", התגאה קיובן. "הכוח של דוני הוא בהערכת כישרונות וחדשנות בשוק הבינלאומי, ובאמת היינו צריכים מישהו עם יכולות ניהול וארגון כדי לחבר את כל החלקים האלה ביחד. הניסיון שלו גם בניתוח כישרונות ובעבודה בליגת הפיתוח היה רק פלוס עבורו, שהפך אותו למועמד המושלם".

איאן קלארק חוגג את זכיית גולדן סטייט ווריורס בליגת הקיץ. AP
תואר מוזר. איאן קלארק/AP

לראשונה בהיסטוריה בת 22 השנים של ליגת הקיץ ב-NBA, נערך הלילה משחק גמר שהכריע את 'אליפות' הליגה הלא תחרותית בעליל. האלופה הראשונה שהוכתרה הייתה גולדן סטייט, שגברה 77:91 על פיניקס. איאן קלארק הצטיין עם 33 נקודות (7 מ-10 לשלוש), אצל הסאנס ארצ'י גודווין קלע 18, התאומים מרכוס ומארקיף מוריס רשמו 17 ו-10 בהתאמה, פי ג'יי טאקר תרם 12, וג'ייק כהן חזר מעוד משחק בו יובש על הספסל וזכה לכמעט שתי דקות מלאות, בהן הספיק לרשום 3 נקודות וריבאונד אחד. יונאס ולאנצ'יונאס הוכתר לשחקן המצטיין של ליגת הקיץ כולה.

גרג אודן. AP
הצוותים הרפואיים עוצרים את נשימתם. גרג אודן/AP

גרג אודן, שמסיבה לא ברורה הפך לאחד השחקנים החופשיים המחוזרים בליגה הקיץ, ייפגש השבוע עם ראשי מיאמי, ניו אורלינס וסקרמנטו, במטרה להגיע להחלטה סופית היכן לחתום. הסנטר שנבחר ראשון בדראפט 2009 עדיין שוקל בחיוב גם את הצעה של סן אנטוניו, אך ההיט ממשיכים להיות המועמדים מספר 1 לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully