וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נייט רובינסון יחתום בדנבר לשנתיים

הגארד שרשם ממוצעים של 16.3 נק' ו-4.4 אס' בפלייאוף במדי הבולס יצטרף לקבוצה הצעירה והמרשימה תמורת 4 מיליון דולר

בדנבר ממשיכים לכוון גבוה לקראת העונה הקרובה, והערב (שני) מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית כי הנאגטס עומדים להחתים את נייט רובינסון, ששיחק בעונה האחרונה בשיקגו. רובינסון, שהפך הקיץ לשחקן חופשי, חוזר על ידי מספר קבוצות, אך נראה שבחר לבסוף בדנבר, שאמורה לסגור את העסקה עוד הערב, ולשלם לו ארבעה מיליון דולרים לשתי העונות הקרובות. . רובינסון העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ב-40.5% לשלוש) ו-4.4 אסיסטים למשחק, והשתדרג עוד יותר בפלייאוף, שם כבר קפץ ל-16.3 נקודות בממוצע, ורשם מספר הופעות הירואיות.

נייט רובינסון שחקן שיקגו בולס. AP
יופי של חיזוק. רובינסון/AP

אם גל מקל עוד קיווה שבעונה הקרובה הוא יזכה לשחק עם עוד בן למשפחת קלאת'ס, הרי שהערב הוא התבדה. דאלאס שלחה לממפיס בטרייד את הזכויות לניק קלאת'ס, האח הצעיר של פט, עמו שיחק מקל במכבי חיפה, בתמורה לבחירת סיבוב שני בדראפט של 2016. בדאלאס אישרו בימים האחרונים כי בעקבות החתמתו של מקל, לקלאת'ס לא נותר מקום בסגל, וממפיס היתה הראשונה לקפוץ על ההזדמנות לקבל אותו כמעט בחינם.

קלאת'ס עצמו צייץ בטוויטר מיד לאחר ההודעה וכתב: "תודה רבה על קבלת הפנים של כולם. אני שמח להיות חלק מהגריזליסניישן!!!". הגארד, שנבחר במקום ה-45 בדראפט של 2009 על ידי מינסוטה, לא זכה לשחק בליגה הטובה בעולם, ועבר מיד לפנאתינייקוס היוונית, שם בילה שלוש עונות. את העונה האחרונה הוא בילה בלוקומוטיב קובאן הרוסית, והעמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 6.1 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים למשחק בליגת ה-VTB, ואף זכה עם הקבוצה בגביע היורוקאפ.

דרק בראון ניק קלאת'ס לוקומוטיב קובאן עם גביע היורוקאפ. Rodolfo Molina, GettyImages
יקבל הזדמנות בממפיס? קלאת'ס עם גביע היורוקאם במדי קובאן/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully