וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדאמל פלקאו, בן 27 או 29?

לפי רישומי פיפ"א, החלוץ הקולומביאני נולד ב-1986, אך לפי תחקיר של רשת "noticia uno", הוא בכלל מבוגר בשנתיים

רדאמל פלקאו מוצג כשחקן מונאקו. AP
אז בן כמה אתה, פלקאו?/AP

רדאמל פלקאו, בן 27, חתם לפני כמה שבועות במונאקו לחמש העונות הבאות.

רגע. בן כמה פלקאו?

***

לפי אייטם ששודר ברשת הקולומביאנית "noticia uno" בכלל לא בטוח שהחלוץ המוכשר, שעלה לקבוצה הצרפתית 60 מיליון יורו, אכן בן 27. תאריך הלידה של החלוץ הקולומביאני, לפי הרשום במסמכי פיפ"א, הוא 10 בפברואר 1986. אך ברשומות בית הספר שבו למד, קולחיו סן פדרו דלאבר דה בוקאראמאנגה, מופיע שפלקאו נולד ב-10 בפברואר 1984. לפי אותו רישום, החלוץ אמור להיות בן 29 ולא בן 27.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך מהתחקיר, עם המסמכים המקוריים לכאורה של פלקאו. פברואר 84, האמנם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד צילום מסך מהתחקיר, ופה נכתב שב-1989 היה פלקאו ילד בן חמש, כלומר - נולד ב-1984/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי המסמכים, לימודי "קדם בית הספר" שבהם השתתף פלקאו, היו לבני חמש בלבד. הורי התלמידים היו מחויבים להראות תעודת לידה מקורית כדי לרשום אותם לבית ספר זה, ולפי פרטים אלו פלקאו חייב היה להיוולד ב-1984. אם היה נולד ב-1986 הוא היה נרשם לבית הספר הזה ב-1991, אך ב-1991 אותה תוכנית לא היתה קיימת כבר.

בתחקיר גם טוענים שלפי תעודת הלידה המקורית ההיא, אפשר לראות שהחלוץ נולד בכלל בבוגוטה ולא בסנטה מרתה, כפי שפלקאו טען עד כה. אביו של פלקאו הכחיש את הפרטים, וטען שמנהל בית הספר שמדבר בכתבה, טועה. סבתו של פלקאו אמרה שהיא זוכרת שנכדה נולד בפברואר, אך שאין לה מושג באיזו שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלקאו הילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחשיפה הזו, אם תתברר כאמינה ונכונה בסופו של דבר, יש משקל גדול לא רק בהקשר של הקריירה האישית של פלקאו. כמובן שכל קבוצה, כולל מונאקו, תחשוב אחרת לגבי סכומי רכישה עתידיים ומשכורות עתידיות, בהתאם לגילו של השחקן.

יתרה מכך. קולומביה הצעירה, עם פלקאו, זכתה ב-2005 באליפות דרום אמריקה לנבחרות עד גיל 20. אך לפי הפרסומים החדשים, פלקאו אולי היה בן 21 באותה שנה.

עכשיו נותר לראות האם בפיפ"א, אופ"א ושאר מוסדות הכדורגל הרשמיים, ירימו את הכפפה ויתייחסו לתחקיר הקולומביאני, ומה תהיינה ההשלכות. אם בכלל.

***

ועל הדרך, צפו בהתפרעות של פלקאו במשחק הידידות של מונאקו מול אוגסבורג. הצרפתים הפסידו 1:0, ההתחממות של פלקאו מגיעה לאחר דקה וחצי בקליפ המצורף.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד (במרכז). רויטרס
סערה אמיתית? פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully