וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדאמל פלקאו: "רק תואר עם מונאקו יצדיק את ההשקעה בי"

החלוץ הוצג במונאקו והתייחס לתג המחיר הגבוה (60 מיליון יורו). מוטיניו: "פרויקט גדול". חאמס: "שמח שגם פלקאו הצטרף"

מונאקו, הנובורישית היומרנית של הכדורגל האירופי בקיץ הנוכחי, ממשיכה להיות הקבוצה המדוברת של חלון ההעברות. אחרי הצגתם של ז'רמי טולאלן, אריק אבידל, ניקולה איזימט מיראן וריקרדו קרבאליו, הגיע היום (שלישי) תורם של הכוכבים הגדולים. קודם כל הצמד מפורטו, ז'ואאו מוטיניו וחאמס רודריגס, שהגיעו תמורת 70 מיליון יורו, ולאחר מכן גולת הכותרת - רדאמל פלקאו שנרכש תמורת 60 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד.

רדאמל פלקאו מוצג כשחקן מונאקו. AP
עבר לאדום-לבן של מונאקו. רדאמל פלקאו/AP

רדאמל פלקאו נשמר לסיום מסיבת העיתונאים והוצג לבדו. החלוץ הקולומביאני אמר: "אני מגיע לשחק בקבוצה גדולה, ברמה גבוהה מאוד וזה נותן לי יתרון גדול. זה יעזור לי להתכונן כמו שצריך גם למונדיאל. יש לי שאיפות גם בליגה וגם בנבחרת ואני מקווה להיות בכושר, על המגרש וגם מבחינה גופנית. אגרום לכל מי שהיה מופתע מהמעבר, לשנות מהר את דעתו".

על הסכום הגבוה ששולם עבורו - 60 מיליון יורו - אמר החלוץ: "רק כשמונאקו תזכה בתואר איתי אני אוכל להצדיק את ההשקעה שהביאה אותי לכאן. אני מכיר את הליגה הצרפתית היטב ומקווה שיכירו אותי ואת מונאקו יותר טוב. הדבר הכי חשוב עבורי הוא להבקיע שערים, כמה שיותר, ולעזור למונאקו לזכות בתארים. אצטדיונים מלאים? זה לא מה שמדרבן שחקני כדורגל. ניצחונות מדרבנים אותנו".

רדאמל פלקאו מוצג כשחקן מונאקו. AP
לא מפריע לו שהאצטדיון לא יהיה מלא. רדאמל פלקאו/AP

המנהל הספורטיבי ואדים ואסילייב הציג את רודריגס ומוטיניו: "רצינו את שניהם במשך תקופה ארוכה. מונאקו אוהבת כדורגל יפה וזה מה שחיפשנו. אנחנו רוצים לתת שואו לאוהדים שלנו. ז'ואאו הוא אחד הקשרים הטובים בעולם, ואני מקווה שחאמס, עם הכישרון הענק שלו, יהיה התגלית של העונה".

ז'ואאו מוטיניו אמר: "רציתי לחוות ליגה חדשה וחשבנו שמדובר בהצעה מצוינת. זה פרויקט של שנתיים-שלוש, כשהמטרה שלנו תהיה כמובן להעפיל לליגת האלופות. יש כאן שחקנים גדולים ואני מאמין שנתמודד עם כל התארים. צפיתי בהרבה משחקים מהליגה הצרפתית, אני מכיר את הקבוצות - פ.ס.ז', ליון, מארסיי, מונאקו. זו ליגה תחרותית. זה לא סיכון עבורי לא להיות באירופה בעונה הבאה. המטרה העיקרית שלי היא כמובן להיות במונדיאל 2014, אבל זה לא יפריע. כרגע אני מתרכז במונאקו".

חאמס רודריגס הוסיף: "אני בא לתת את הכול, לשחק בסגנון שלי ובתקווה שנזכה בכמה שיותר תארים. אני מכיר הרבה קבוצות בליג 1 ויודע שפ.ס.ז' ומונאקו בונות קבוצות גדולות עם שאיפות. באתי כי מונאקו זה מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת. העובדה שגם פלקאו הצטרף רק הוסיפה למוטיבציה שלי".

ז'ואאו מוטיניו (מימין), חאמס רודריגס מוצגים כשחקני מונאקו עם המנהל הספורטיבי ואדים ואסילייב. AP
לא מודאגים מהעובדה שלא יהיו בליגת האלופות. ז'ואאו מוטיניו וחאמס רודריגס עם ואדים ואסילייב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully