וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "לא חשבתי לעזוב את פ.ס.ז'"

החלוץ השבדי הגיב לכל השמועות: "כל שנה שולחים אותי, זה רק כדי למכור עיתונים". על קבאני: "חיזוק מצוין, נלמד לשחק יחד"

המאמן לורן בלאן אמר שהוא ממשיך בפריס סן ז'רמן, גם הנשיא נאסר אל חלאיפי הבהיר כי אין סיכוי שיעזוב, אבל את קולו של זלאטן איברהימוביץ' אף אחד לא שמע. הערב (שני) קיים החלוץ השבדי מסיבת עיתונאים אחרי שחזר לאימוני אלופת צרפת, והודיע כי הוא מרוצה במועדון ואין בכוונתו לעזוב, למרות כל השמועות על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי.

זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
ילמדו לשחק יחד? זלאטן איברהימוביץ' עם אדינסון קבאני/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

"אין שום סיבה מבחינתי לשנות מועדון", אמר החלוץ במסיבת העיתונאים שנערכה בשטוקהולם, שם עורכת פ.ס.ז' את מחנה האימונים השני שלה. "אני שייך לפ.ס.ז', יש לי חוזה ולא חשבתי בכלל על העתיד שלי. בכל שנה שולחים אותי לכל המועדונים באירופה, אבל זה רק בגלל שצריך למכור עיתונים".

על צירופו של אדינסון קבאני אמר זלאטן: "זה חיזוק מצוין, הוא יתקבל בברכה בפ.ס.ז'. אף פעם לא שיחקתי איתו, אז נצטרך להתרגל. הוא ילמד להכיר את הקבוצה, את העיר ואת האוהדים. זה באמת חיזוק טוב".

השבדי בן ה-31, שהבקיע 30 שערי ליגה בעונה שעברה והפך לראשון מאז ז'אן פייר פאן שעושה זאת, התייחס גם למינויו של בלאן למאמן: "כבר הכרתי אותו לפני כן. אני יודע שהוא זכה עם בורדו באליפות ופגשתי אותו פעמיים. אני יודע שהוא ינצח ויצליח".

גם למונאקו, שנראית כמי שתקרא תיגר על השליטה של פ.ס.ז' בצרפת, התייחס זלאטן: "ברור, מונאקו תהווה תחרות גדולה. הם קנו שחקנים גדולים כמו שעשתה פ.ס.ז', אבל לנו יש יתרון של שנה-שנתיים עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully