וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבאני הוצג בפ.ס.ז': "ניאבק על זכיה בליגת האלופות"

העסקה הגדולה של הקיץ - החלוץ חתם תמורת 64 מיליון יורו: "תענוג לשחק לצד זלאטן". נשיא נאפולי זועם: "סכום מגוחך"

זהו זה, אחרי שבועיים של משא ומתן ושמועות על פיצוץ אפשרי, העסקה הגדולה ביותר של שוק העברות נחתמה הערב (שלישי) באופן רשמי כשאדינסון קבאני עבר מנאפולי לפריס סן ז'רמן תמורת 64 מיליון יורו, חתם באופן רשמי לחמש שנים וכבר הוצג בקבוצתו החדשה. בכך גזלה האלופה הטריה את שיא ההעברות ממי שצפויה להיות יריבתה העקרית בעונה הבאה, מונאקו, שהחתימה מוקדם יותר הקיץ את רדמאל פלקאו עבור 60 מיליון יורו.

מה צירופו של אדינסון קבאני אומר על עתידו של זלאטן איברהימוביץ'?

חלוץ פריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני. AP
העסקה הגדולה בתולדות הכדורגל הצרפתי. קבאני/AP

"הגעתי למועדון עם הרבה ביטחון ותשוקה", אמר קבאני, שקיבל את החולצה מספר 9. "זה מועדון בטופ העולמי שיכול להאבק על זכייה בליגת האלופות. לא הייתה לי התלבטות האם להגיע לכאן. זה מחמיא לי מאוד שפריס סן ז'רמן ראתה בי חלק מהפרוייקט שלה. אני שמח שמאמינים בי". החלוץ התייחס גם לשיתוף הפעולה האפשרי עם זלאטן איברהימוביץ', מי שעשוי להיות שותפו לחוד ההתקפה בעונה הקרובה אם לא יעזוב, ואמר: "זלאטן הוא שחקן מדהים. יהיה תענוג לשחק לצידו ולזכות בתארים".

נאסר אל חאליפי, הבעלים של פריס סן ז'רמן, התייחס לרכישה של קבאני ואמר: "קבאני חתם במועדון לחמש עונות. ההגעה שלו היא הוכחה להמשכיות של הפרוייקט שלנו במועדון. זה לא היה קל לרכוש אותו משום שהוא שחקן מאוד חשוב בנאפולי".

הבעלים התייחס גם לסוגיית איברהימוביץ' ואמר: "כמובן שהמטרה היא שהשניים ישחקו ביחד, אבל ההחלטה הסופית היא של המאמן". על המטרות של המועדון: "המטרות לא השתנו, אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות וכמובן שלשמור על התואר שלנו בצרפת".

זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
שיתוף הפעולה ביניהם הולך להיות אדיר, אם וכאשר/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

קבאני, שהבקיע 29 שערי ליגה בעונה החולפת בדרך למלכות השערים של הסרייה A, ירוויח כ-10 מיליון יורו לעונה. בכך, אגב, הליג 1 שנחשבת באופן מסורתי לחמישית בטיבה באירופה, עברה את הבונדסליגה הגרמנית, את הסרייה A האיטלקית ואפילו את הליגה הספרדית והתייצבה במקום השני בהוצאות בקיץ הנוכחי עם כ-250 מיליון יורו, שנייה רק לפרמיירליג האנגלית עם כ-297 מיליון יורו. קבוצות הליגה הספרדית הוציאו עד כה כ-235 מיליון יורו, 57 מהם על ניימאר ו-70 על איסקו ואסייר יראמנדי.

אגב, מי שביקר את העסקה הוא דווקא הרוויח הגדול שלה, נשיא נאפולי, שמוקדם יותר היום אמר דברים חריפים על סכומי הענק ששולטים בשוק ההעברות בשנים האחרונות. "אי אפשר לקנות הכל, כי זה לא טוב מבחינה אתית", אמר אורליו דה לורנטיס. "הבעיה עם קבוצות כאלה היא שהן בבעלות של נשיאים שישלמו סכומים מגוחכים. הייתי צריך להעלות את המחיר של קבאני בכל שנה. בשלב מסוים הוא נהיה כל כך גבוה, עד כדי כך שזה יותר ממה שבאיירן מינכן קיבלה על הזכיה בליגת האלופות. ואז, כשהוא אמר שהוא רוצה לעזוב, שמתי לו סעיף שחרור של 63 מיליון יורו. אני בטוח שריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי לעולם לא היו משלמות את הסכום הזה".

חלוץ פריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני. AP
מדי המלך החדשים. קבאני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully