וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראדה פריצה צפוי להחמיץ את גיורי

21.7.2013 / 22:38

טל בן חיים תורגל על חשבון השבדי יחד עם אלטמן וברק יצחקי. באזל, היריבה הצפויה הבאה, סיימה ב-1:1 נגד גראסהופרס

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) להתכונן למשחק הגומלין מול גיורי ההונגרית במסגרת גומלין סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. ראדה פריצה שוב לא נטל חלק באימון הערב וטל בן חיים תורגל במקומו בהרכב יחד עם עומרי אלטמן וברק יצחקי. נכון לעכשיו צפוי פריצה להחמיץ את ההתמודדות.

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה. קובי אליהו
יחזור נגד באזל? ראדה פריצה/קובי אליהו

כזכור, הצהובים השיגו ניצחון 0:2 במשחק הראשון והם עם רגל וחצי בשלב הבא. היריבה הצפויה הבאה של הצהובים היא באזל שקיימה היום משחק ליגה מול גראסהופרס וסיימה בו ב-1:1 מאכזב מבחינתה. בדקה ה-21 באזל עלתה ליתרון משער של פביאן שאר וארבע דקות בתוך המחצית השנייה איזט האירוביץ' איזן.

מכבי תל אביב החלה הבוקר בחלוקת המנויים השנתיים לאוהדי הקבוצה, כאשר נכון לרגע זה נמכרו כבר יותר מעשרת אלפים מנויים ובקופות נותרו רק מאות בודדות. אמש מסרה הקבוצה כי החלוקה תתבצע בבלומפילד וכעת ביקשו במועדון למסור כי בעקבות העומס הרב על הקופות באצטדיון, משרד הכרטיסים 'לאן' בשיתוף עם הקבוצה החליטו לתגבר את מערך החלוקה בקופות נוספות.

החל מהשעה 17:00 בגן כרונינגן (הממוקם בחורשה הצמודה לאצטדיון), ייפתחו הקופות החדשות לטובת בעלי מנויים. על מנת להפחית את העומס בקופות ממליצים בקבוצה לאוהדים להגיע לאסוף את המנויים החל מרגע הפתיחה. כל בעל מנוי קיבל כרטיס חינם למשחק הגומלין נגד גיורי ביום שלישי הקרוב, מה שמבטיח שהאצטדיון יהיה מלא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully