וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולנד וארגה: "אם נכבוש ראשונים, הכול יהיה פתוח"

חלוץ גיורי מסרב להרים ידיים לפני הגומלין נגד מכבי ת"א (שלישי, 21:30): "ניתחנו את הטעויות שלנו. אפשר לנצח"

אלופת הונגריה, גיורי, אמנם הפסידה למכבי תל אביב 2:0 במשחק הראשון ביניהן בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, אבל החלוץ רולנד וארגה מסרב להרים ידיים. הכוכב הגדול של הקבוצה התראיין לקראת משחק הגומלין בבלומפילד (שלישי, 21:30) ונשמע אופטימי.

שחקן נבחרת הונגריה הצעירה רולאנד וארגה. AP
אופטימי. וארגה/AP

"צפינו במשחק שוב ודיברנו על הטעויות הרבות שלנו, אבל אני מסוג האנשים שלא אוהבים להסתכל אחורה", אמר וארגה, "אני מצפה בקוצר רוח למשחק הגומלין, אנחנו חייבים להאמין שאפשר לעשות את הבלתי ייאמן. לספורטאים מקצוענים אסור לחשוב מראש על כישלון. נכון שעכשיו זה נראה בלתי אפשרי להדיח את מכבי, אבל הכול יכול לקרות. אם לא נאמין שזה אפשרי, אין לנו סיבה לנסוע לישראל".

החלוץ ההונגרי הוסיף: "במשחק הראשון הגענו לכמה הזדמנויות. לי היה מצב מסוכן וגם הנגיחה של זולטאן ליפטאק לא הייתה רחוקה מהשער. נכון שגם למכבי היו הזדמנויות, אבל אני חושב שהשער הראשון הגיע אחרי טעות שלנו. בכל מקרה, זה עבר ונגמר ועכשיו צריך לחשוב על המשחק ביום שלישי. מכבי תל אביב היא קבוצה חזקה, טובה ומהירה, אבל אם נכבוש ראשונים, נפתח את המשחק".

אגב, בגיורי לא עסקו רק במכבי תל אביב בסוף השבוע ואתמול ציינו שם את יום הולדתו ה-34 של החלוץ המנוח מיקלוש פהר, שגדל בקבוצה, הגיע דרכה לנבחרת הונגריה ולאחר מכן שיחק בפורטו, בראגה ובנפיקה. פהר מת בגיל 24 וחצי אחרי שהוא לקה בליבו במהלך משחק של הקבוצה מליסבון של ויטוריה גימראייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully