וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רגועים ב-100%, ברצלונה לא שאלה על אנריקה"

נשיא סלטה ויגו קרלוס מוריניו מקווה שמאמנו לא יעזוב: "היציבות טובה לנו". וילאנובה ינותח בסוף יולי ויחל בסדרת טיפולים

מערכת וואלה

מיוחד ממהדורת וואלה!: התייחסות למצב של ברצלונה

"זהו הקיץ הכי סוער בברצלונה זה שנים", הגדירו ב"מארקה" הספרדי את מה שעובר על המועדון הקטאלני, ואין זו הפרזה. אחרי העימות המתוקשר בין ברצלונה למאמנה לשעבר פפ גווארדיולה, הגיע המכתב הפתוח של טיטו וילאנובה בו הסביר לאוהדי הקבוצה כי עליו להתפטר מתפקידו כמאמן והתמקד בהחלמתו ממחלת הסרטן. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב שלאחר מסיבת העיתונאים, טיטו וילאנובה ערך שיחה בינו לבין השחקנים. "כולם ישבו סביבו בדממה, ואפשר היה לחתוך את השקט בסכין", תיאר "אל מונדו דפורטיבו" את אותם רגעים. וילאנובה העביר מסר אישי לשחקני הקבוצה ואמר להם "עכשיו אנחנו חייבים להילחם. הדבר הכי גרוע הוא שאני לא יכול לאמן". כל אחד והמאבק שלו. ביום שלישי, 30 ביולי, וילאנובה צפוי לעבור ניתוח ולאחריו יעבור טיפולי כימותרפיה.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
מתמקד בהחלמה. וילאנובה/רויטרס

עתה מתמקדים בספרד בזהות מחליפו של וילאנובה בתפקיד. תחנת הטלוויזיה TV3 הקטלאנית מדווחת בצורה נחרצת שלואיס אנריקה הוא המועמד הוודאי לרשת את טיטו וילאנובה, ואילו ב"מארקה" נכתב כי המועדון כבר יצר קשר עם מאמנה של ניואל'ס אולד בויס לשעבר, חרארדו מרטינו הארגנטינאי (50). בסקר אינטרנט של "אס" 43% מיותר מ-43 אלף מצביעים סברו כי דווקא מרסלו ביילסה הארגנטינאי הוא היורש הראוי לוילאנובה. 24% העניקו את קולם ללואיס אנריקה, ואנדרס וילאש-בואש זכה ל-14% מהקולות. סקר "ספורט" הקטאלני סיפקו רק שני שמות לבחירה - לואיס אנריקה וחרארדו מרטינו - ובו אנריקה זוכה לרוב גדול של 69% מכ-7.200 איש שהצביעו נכון ליום ראשון בבוקר.

בינתיים לואיס אנריקה נמצא עם סלטה ויגו במחנה אימון בפורטוגל, וכשנשאל לגבי מועמדותו לברצלונה השיב לעיתונאים: "ברור שאני לא הולך לדבר על זה". נשיא סלטה ויגו קרלוס מוריניו התייחס לשמועות על כך שאנריקה יירש את וילאנובה: "אנחנו רגועים ב-100%, איש מברצלונה לא שאל על לואיס אנריקה. אני מקווה שזה לא יקרה, אני רוצה יציבות בעמדת המאמן".

"הבעיה של ברצלונה היייתה למצוא מחליף לפפ, והיום אנחנו מבינים שהבעיה שלה היא גם למצוא מחליף לוילאנובה", כתב פרשן "ספורט" חואן וליס, "וילאנובה זכה לתמיכה מוחלטת של ברצלונה כשמונה והוכיח שהוא מאמן מצוין ובחור פנטסטי".

מאמן סוונסי מיכאל לאודרופ, שהוזכר כאחד המועמדים לאימון בארסה, אמר ל"ספורט" הקטאלוני, "הכול קורה כל כך מהר, אפילו עבור אלה שמכירים את הסיטואציה בברצלונה. לפני כמה שבועות קראתי שטיטו יאמן ב-100% בעונה הבאה, אבל עכשיו הוא התפטר, נראה מה יהיה. אני לא מכיר את וילאנובה באופן אישי, אבל ברור שעקבתי אחרי כל מה שקרה איתו. נקווה שיחלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully