וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל דאלמבר סיכם בדאלאס, גם דווין האריס יגיע

הסנטר ירוויח כ-7.5 מיליון דולר. עסקת הרכז, שבוטלה, תתקיים. קיובן: "אנחנו טובים יותר מאשר אם היינו מביאים את הווארד"

זה היה באוויר למשך זמן רב, ונראה שהערב (חמישי) זה רשמי, כשבארצות הברית טוענים כי דאלאס הגיעה לסיכום על צירופו של סמואל דאלמבר לשנתיים. על פי רשת 'יאהו', הסנטר הוותיק יחתום לשנתיים בשורות המאבריקס תמורת כ-7.5 מיליון דולר, וישמש כסנטר הפותח לאחר שדאלאס הפסידה בקרב על דווייט הווארד. דאלמבר העמיד אשתקד ממוצעים של 6.7 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק במילווקי, והוא יהיה הסנטר הפותח החמישי של מארק קיובן בחמש השקנים האחרונות (קדמו לו אריק דאמפיר, טייסון צ'נדלר, ברנדן הייווד וכריס קיימן). גם גרג אודן עשוי להצטרף למאבריקס.

שחקן מילווקי באקס סמואל דאלמבר. Bruce Bennett, GettyImages
סנטר פותח חמישי בחמש שנים לדאלאס. דאלמבר/GettyImages, Bruce Bennett

אגב, קיובן עצמו התראיין הערב לרשת ESPN וטען כי קבוצתו, שהחתימה בקיץ את חוסה קלדרון, מונטה אליס וכעת את דאלמבר, נמצאת במצב טוב יותר מאשר היתה אם היתה מצליחה להחתים את סופרמן: "אני חושב ששמנו את עצמנו בנקודה טובה יותר מאשר אם היינו מחתימים רק שחקן מקסימום אחד. זה יהיה טוב יותר לטווח הקצר ולטווח הארוך. צירפנו חמישה שחקנים טובים, או יותר".

עוד הוסיף קיובן כי קבוצתו תצרף למרות הכל את דווין האריס, שכבר סיכם על חוזה לשלוש שנים לפני שדאלאס גילתה כי הוא זקוק לניתוח ברגלו וביטלה את העסקה. "הוא חוזר אלינו", אמר הבעלים. "רקמנו עסקה חדשה ונודיע עליה כשזה יהיה רשמי".

* ג'ייסון מקסיל חתם לשנתיים באורלנדו תמורת 5 מיליון דולר.

* בארון דייויס שפרש ממשחק לאחר שנפצע בברכו בפלייאוף של 2012, מעוניין לחזור לליגה.

* מייק מילר ששוחרר ממיאמי מבוקש על ידי קליבלנד וממפיס, והודה כי ישמח לחזור לגריזליס.

* ביירון מולנס קרוב לחתום על חוזה לשנתיים אצל הקליפרס.

* טורונטו צפויה לשחרר הלילה את מרכוס קמבי שהגיע אליה בטרייד מניו יורק. הסנטר הוותיק מבוקש על ידי יוסטון, מיאמי, שיקגו, הקליפרס ואחרות. גם קוונטין ריצ'רדסון ישוחרר מהראפטורס.

* ה-NBA צפויה לאשר הלילה את הבקשה של שארלוט לשנות את שם המועדון מ"בובקטס", בחזרה ל"הורנטס", לאחר שניו אורלינס עברו להיות מכונים "פליקנס".

בארון דייויס, ניו יורק ניקס. Chris Chambers, GettyImages
יתקאמבק? בארון דייויס/GettyImages, Chris Chambers

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully