וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני יכול לשחק את הסגנון שלי ב-NBA"

צפו בראיון נרחב שהעניק הישראלי ל-ESPN: "בכל מקום חדש צריך להסתגל". מאמנו האישי: "הרבה סקאוטים פספסו אותו"

גל מקל ממשיך לרתק את האמריקאים והיום (חמישי), התפרסם ב-ESPN ראיון שלו במסגרת "TrueHoop" עם המראיין קווין ארנוביץ. הרכז הישראלי חווה עד כה הצלחה די גדולה במסגרת ליגת הקיץ בלאס וגאס עם קבוצתו החדשה דאלאס מאבריקס והלילה (5:30) מצפה לו משחק נוסף, הפעם מול גולדן סטייט.

מקל ישב בראיון לצד מאמנו האישי דייויד ת'ורפ והחמיא לו: "אני חושב שהוא מאוד עזר למסע שלי להצליח. חיכיתי להצעה הנכונה מאירופה אחרי העונה בה שיחקתי באיטליה ואז החלטתי לבוא להתאמן בארצות הברית. עומרי כספי, שהוא חבר טוב שלי, סיפר לי על ת'ורפ והשאר היסטוריה. התחלנו לעבוד, היה לנו חודש מוצלח באימונים פה בשנה שעברה ומעבר לעובדה שהשתפרתי בצורה ניכרת, הוא גרם לי לחלום בגדול. הוא אמר לי שהוא רואה את הפוטנציאל בי ושאני יכול לעשות את זה ולהגיע ל-NBA. התחלתי להאמין בעצמי. אחר כך חיפשתי קבוצה בישראל והגעתי לחיפה. לא יכולתי לבקש יותר מהעונה שעברה, גם הייתי השחקן המצטיין בליגה וגם אליפות. הייתה לי עונה מצוינת וקיבלתי הרבה ביטחון. ת'ורפ אמר לי שאני יכול לעשות את זה ושהשמיים הם הגבול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרתק את האמריקאים. מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"העבודה האמיתית מתחילה עכשיו, אני צריך להשתפר ולהשיג דריסת רגל בליגה הזו. ההבדל ב-NBA לעומת אירופה הוא במהירות ובכוח. הייתי רגיל לשחק הרבה פיק-אנ-רול וזה טוב גם לליגה הזו. אני יכול לשחק את הסגנון שלי בקטע הזה. אני צריך להתרגל למרחק של קו השלוש ולעבוד על הקליעה. בכל פעם שמגיעים למקום חדש צריך להסתגל".

ת'ורפ אמר: "ראיתי שיש לגל הרבה כישרון. יש הרבה שחקנים שמתאימים לליגה ואף אחד לא יודע את זה. המטרה שלי הייתה לתת לגל השראה. כשדיברתי איתו בפעם הראשונה ראיתי שהוא מחויב למטרה. התחלנו לעבוד ולקח לי שלושה ימים בלבד להבין שיש לו את זה. הוא לומד מאוד מהר כל פרט, הוא עושה זאת בצורה מדהימה. הוא ניצח בשנה שעברה את ניו יורק יאנקיז של ישראל, מכבי תל אביב. היו הרבה סקאוטים שלא עשו את העבודה שלהם כמו שצריך לדעתי בעניין גל. הליגה הישראלית מהירה וזה טוב לגל".

NBA בוואלה! ספורט

צפו בראיון של גל מקל עם הנרי אבוט ומאמנו האישי, דייויד ת'ורפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully