וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס: "יש כאן את כל המצרכים לאליפות"

ברוקלין הציגה חגיגית את כוכביה החדשים. גארנט: "חבל שהיינו צריכים לעזוב את הסלטיקס, אבל כאן יש בסיס לזכות בתואר"

היום הגדול של אוהדי ברוקלין הגיע, כאשר קווין גארנט, פול פירס וג'ייסון טרי הוצגו הערב (חמישי) כשחקנים החדשים של הנטס במסיבת עיתונאים נוצצת וחגיגית במיוחד. השלישייה המזדקנת של בוסטון החליפה מדים בתקווה ששיתוף הפעולה עם דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון וברוק לופז יסייע לה להשיג טבעת העונה, כאשר הרכש הנוסף, אנדרי קירילנקו, יוצג גם הוא בימים הקרובים.

שחקני ברוקלין נטס פול פירס, קווין גארנט, ג'ייסון טרי, לצד הבעלים מיכאיל פרוחורוב. רויטרס
תתחילו להתרגל. פירס, גארנט וטרי/רויטרס

פול פירס היה נשמע נרגש במיוחד, ונראה שעדיין התקשה לעכל את העזיבה האמוציונלית את הסלטיקס. " אני עדיין לא מעכל את זה, אבל זה קורה לאט לאט. ברור שהייתי רוצה לסיים את הקריירה בבוסטון. זה קשה כשאתה מגיע ממצב כמו שלי - להיות במועדון 15 שנה ואז להגיע לכאן", אמר הגארד/פורוורד הוותיק. "אבל כשאתה מצטרף לקבוצה שמנסה לזכות באליפות, זה מוסיף הרבה. יש כאן את כל המצרכים לקבוצה שתרוץ לאליפות".

קווין גארנט הוסיף: "חבל שהיינו צריכים לעזוב את בוסטון. אני חושב ששתי הקבוצות הולכים לשני כיוונים שונים. אחת הסיבות העיקריות שהחלטתי לבוא לכאן זה בסיס - דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון, זה נותן לנו את האפשרות הטובה ביותר לזכות בתואר. זה שטרי ופירס איתי זה מאוד משמעותי".

שחקן ברוקלין נטס קווין גארנט. רויטרס
ברוך הבא. גארנט/רויטרס

ג'ייסון קיד, שייאלץ לנסות ולחבר את כל פיסות הפאזל הללו, נשאל היריבות הצפויה עם הניקס, והשיב: "אנחנו מדברים כאן על אליפות, אז זה לא משנה אם מדובר במיאמי, שיקגו, אינדיאנה או ניו יורק. יש יריבות נחמדה, ואני מקווה שנוכל להיות טובים יותר השנה, אבל המטרה הכוללת היא אליפות. זו הסיבה שאנחנו כאן".

הג'נרל מנג'ר בילי קינג, שהצליח להנחית את צמד הכוכבים הגדולים, אמר: "יש לנו את כל החתיכות כדי להתמודד על אליפות, וזו המטרה שלנו. זהו יום גדול לברוקלין ולמועדון הזה".

שחקני ברוקלין נטס פול פירס, קווין גארנט, ג'ייסון טרי, לצד הבעלים מיכאיל פרוחורוב. רויטרס
הכוכבים החדשים, והאיש שאפשר את הבאתם. פרוחורוב עם פירס, גארנט וטרי/רויטרס
מאמן ברוקלין נטס ג'ייסון קיד. רויטרס
אתגר גדול. ג'ייסון קיד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully