וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "עשינו צעד חשוב לקראת העפלה לשלב הבא"

18.7.2013 / 20:05

קשר מכבי ת"א מרוצה מהניצחון על גיורי, אבל מבטיח: "חושבים רק על הגומלין". חואן פאבלו: "מרוצה משיתוף הפעולה בהגנה"

שחקני מכבי תל אביב ישובו היום (חמישי) לישראל בטיסה ישירה מוינה, בירת אוסטריה, כאשר הנחיתה המשוערת של הצהובים צפויה להיות בסביבות השעה אחת בלילה. הבוקר ערכה הקבוצה את אימון השחרור שלה בהונגריה לאחר הניצחון 0:2 על גיורי אמש בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. כבר מחר תיערך הגרלת סיבוב המשחקים השלישי ומכבי תדע מי עשויה להיות היריבה שלה בשלב הבא, אם אכן תשלים את המלאכה מול ההונגרים בגומלין, שייערך ביום שלישי הקרוב בבלומפילד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימון שחרור בהונגריה לפני החזרה. סוזה והשחקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבוצה הביעו כמובן שביעות רצון גדולה מהתוצאה ובעיקר מהיכולת הטובה שהפגינו השחקנים במשחקם הרשמי הראשון העונה. "למרות שנראינו בסדר גמור, אני בטוח שיש לנו עוד מקום רב לשיפור בכושר המשחק וביכולת", אמר הקשר מהראן ראדי לאתר הרשמי של הקבוצה, "שמרנו על הבסיס הקבוצתי ועל רשת נקייה, אבל באירופה הדבר החשוב הוא שערי החוץ ולכן הסיפור רחוק מלהיות גמור". בסיום המשחק אגב, פירסם ראדי סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו נכתב: "כמו שאומרים... הכלבים נובחים והשיירה עוברת... המבין יבין... צום קל". חבריו של ראדי לקבוצה ניסו לשאול אותו למי כיוון את הדברים, אך הוא העדיף שלא לפרט.

"זה היה המשחק הראשון שלי במסגרת אירופית ואני מאושר מהניצחון", הוסיף השוער הספרדי חואן פאבלו, שפתח בין הקורות ושמר על רשת נקייה במשחקו הראשון במדים הצהובים. "אני מרוצה משיתוף הפעולה עם חבריי לקבוצה, שעזרו לי לשמור על השער נעול. הייתה לי הזדמנות לראות את אוהדי מכבי בפעולה, כשכמה מאות מהם עודדו מאחורי השער ואחרי ששמעתי כל כך הרבה על בלומפילד, אני כבר מחכה לראות את כולם ביום שלישי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חואן פאבלו נהנה מהעידוד של הקהל הצהוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלומפילד צפוי להיות מלא לחלוטין ביום שלישי לאחר שיותר מרבבת מנויים כבר נמכרה וכל אוהד שרכש מנוי קיבל כרטיס למשחק. בתחילת השבוע אמורה להיפתח מכירת הכרטיסים הבודדים שעוד נותרו למשחק.

אחד השחקנים שבלטו אמש הוא הקשר ערן זהבי, שאמר: "עשינו צעד חשוב לקראת העפלה לשלב הבא, אך עדיין נותר לנו להשלים את המשימה בבלומפילד. למרות שההגרלה היא מחר, אנחנו חושבים אך ורק על הגומלין והרצון לשחק בבית מול איצטדיון מלא. באירופה ובכלל, המשכיות היא הדבר החשוב ביותר".

הגרלת האלופות: היריבות האפשריות של מכבי ת"א

שני אוהדי מכבי תל אביב נעצרו בגיור ושוחררו

קווים לדמותם: שלום תקווה מסכם את הניצחון של מכבי תל אביב על גיורי

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully