וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.7

פריס סן ז'רמן רכשה את המגן השמאלי הטוב בצרפת, יונייטד דחתה הצעת טרייד מטורפת של צ'לסי על רוני, זלאטן רוצה לברנבאו. כל ההחתמות והשמועות

החתמות

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה להתחזק. אחרי החתמתם של פרננדיניו וחסוס נבאס, הקבוצה השלימה את רכישתו של אלברו נגרדו, חלוץ סביליה ונבחרת ספרד תמורת 28 מיליון יורו. נגרדו חתם לארבע שנים וירוויח 4.2 מיליון יורו לעונה.

* עוד רכש מרשים לפריס סן ז'רמן: אלופת צרפת הודיעה כי צירפה את לוקא דין, המגן השמאלי של ליל שהיה מכוכבי צרפת עד גיל 20 בזכייה ההיסטורית במונדיאליטו. דין בן ה-20, שנבחר למגן המצטיין של העונה בליג 1, חתם לחמש שנים. ליל קיבלה עבורו 15 מיליון יורו.

* קווין סטרוטמן הפך רשמית לשחקן רומא, אחרי שנרכש ב-17 מיליון יורו מפ.ס.ו איינדהובן. הקשר בן ה-23 היה קפטן נבחרת הולנד הצעירה ביורו 2013, והספיק לרשום גם 18 הופעות בנבחרת הבוגרת.

* פביאן מונסון, המגן השמאלי הארגנטינאי של ליון, נמכר לקטאניה ב-3.3 מיליון יורו. בחצי העונה האחרונה שיחק בפלומיננזה הברזילאית.

* סבסטיאן סקילאצ'י, בלם נבחרת צרפת לשעבר שנכשל בארסנל, חזר לארצו וחתם בבאסטיה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הבלם בן ה-32 ישתף פעולה במרכז ההגנה עם פרנסואה מודסטו, איתו שיחק במונאקו בין השנים 2004-2006.

* גלאטסראיי החתימה את קשר יובנטוס פיליפה מלו, עבור 5 מיליון יורו. הברזילאי הבינלאומי הושאל לקבוצה הטורקית בשנתיים האחרונות ועתה יהיה שייך לה.

פליפה מלו שחקן גלאטסראיי. GettyImages
בטורקיה על בסיס קבוע. מלו/GettyImages

שמועות

* ראול אלביול, הבלם שיובש בעונה שעברה על הספסל של ריאל מדריד, נמצא בנאפולי וצפוי לחתום בקרוב רשמית על חוזה בקבוצה, שבה חתם מוקדם יותר גם חוסה קאייחון.

* "הסאן" מדווח כי בעקבות כעסו של ויין רוני על מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי האיצה את מאמציה להחתמת החלוץ ומנסה לגייס 80 מיליון ליש"ט לצורך כך. לפי הדיווחים, רוני דורש חוזה לחמש שנים בסטמפורד ברידג' ומשכורת של 200 אלף ליש"ט בשבוע. ואכן, יונייטד כבר קיבלה הצעה רשמית מהבלוז, ודחתה אותה על הסף, אך בצ'לסי ציינו כי לא הציעו שחקנים.

* רדיו RMC מדווח: "הולק הברזילאי הסכים לעבור למונאקו, שתשלם עבורו לזניט סנט פטרסבורג 60 מיליון יורו".

* לפי "אס", זלאטן איברהימוביץ' דוחק בפ.ס.ז' לשחררו לריאל מדריד. השבדי, כך נכתב, מעוניין להאיץ את העברתו לאחר הגעת אדיסון קבאני ב-63 מיליון יורו.

* "סופרדפורטה" הספרדי מדווח כי שוער מאיורקה הישראלי, דודו אוואט, הוצע לוולנסיה וכי נציגיו של אוואט נפגשו עם המנהל הטכני של הקבוצה בראוליו ואסקס.

* קשר פריס סן ז'רמן מרקו וראטי לא פוסל חזרה לאיטליה. "יש כמה מועדונים שרוצים אותי אבל זה לא תלוי רק בי", אמר ל"אל סנטרו".

* ריאל מדריד ונאפולי על סף סגירת עסקת מעברו של הבלם ראול אלביול מהבלאנקוס לאיטליה. "גאזטה דלו ספורט" מדווח שנאפולי תשלם 12 מיליון יורו עבור השחקן. בתוך כך, נאפולי סימנה את לאנדרו דמיאו כמחליף לאדינסון קבאני, שעזב לפ.ס.ז'.

* ועוד מריאל מדריד: "דיאריו דה סביליה" מדווח כי ריאל בטיס מעוניינת במגן הבלאנקוס נאצ'ו ובקשר קאסמירו, ורוצה להשאילם לעונה הקרובה. מאמן ריאל קרלו אנ'צלוטי כלל את שני הצעירים בסגל שלו לאימוני השבוע.

* ה"דיילי מייל" מפרסם כי מנצ'סטר יונייטד תציע לריאל מדריד 15 מיליון ליש"ט תמורת פפה, למרות שהבלם כלול בתכניותיו של מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי.

* מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה טוען שססק פברגאס רוצה להישאר בקאמפ נואו: "אני יודע שהוא קיבל הצעות, אבל הוא אמר לי שהחלום שלו זה להישאר בברצלונה". מנצ'סטר יונייטד הציעה 25 מיליון יורו על הספרדי בן ה-26.

* "מארקה" מדווח שמנצ'סטר יונייטד סגרה עם בנפיקה ליסבון על רכישת המגן הארגנטינאי אסקיאל גאראי עבור 20 מיליון יורו.

שחקן ברצלונה ססק פברגאס חוגג. רויטרס
משגע את בארסה ויונייטד. פברגאס/רויטרס

* ג'ורג'יוס סמאראס הודיע שישמח לדבר על חוזה חדש בסלטיק. "אני אוהב את המועדון ויש לי יחסים מצוינים עם המאמן ניל לנון ", אמר היווני.

* פנרבחצ'ה מעוניינת במגן אברטון ג'ון הייטינחה. גם בשיקטש סימנה את ההולנדי הבינלאומי, ששיחק 98 משחקי פרמיירליג מאז עבר לאנגליה מאתלטיקו מדריד.

* בספרד מדווחים ששחקנה של ארסנל סנטי קאסורלה סיכם באתלטיקו מדריד. נשיא אתלטיקו מיגל אנחל נמצא בלונדון כדי לסגור את העסקה ולהעביר לשורות קבוצתו את הקשר הספרדי.

* באיטליה מדווחים כי מונאקו מציעה למילאן 6 מיליון יורו תמורת רוביניו, ואף מביעה עניין בחברו של הברזילאי בסן סירו לוקה אנטוניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully