וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכניו של אוואט נפגשו עם נציגי ולנסיה

לפי התקשורת בספרד, הישראלי שירד ליגה עם מאיורקה הוצע לעטלפים, שמעוניינים בכלל בשוער דפור דניאל אראנזוביה

דודו אוואט שוער מאיורקה (משמאל) מול שחקני ריאל מדריד החוגגים. AP
הבהיר בעבר שהוא נשאר במאיורקה. אוואט/AP

לפי דיווחים בספרד, סוכניו של השוער הישראלי דודו אוואט נפגשו אתמול (שלישי) עם נציגי ולנסיה לאורחת ערב, במהלכה הציעו לעטלפים את שוער מאיורקה. לפי הדיווח, בוולנסיה ישקלו את המהלך, וזאת למקרה ששוערם הברזילאי דייגו אלבס יעזוב את המועדון. עוד נכתב שבוולנסיה עדיין מעדיפים את שוער לה קורוניה, דניאל אראנזוביה, לו גם הצעות אחרות ברחבי היבשת.

ולנסיה סיימה את העונה החולפת במקום החמישי בלה ליגה, עם 65 נקודות והפרש שערים של 13+. היא תשחק בליגה האירופית, לאחר שהחמיצה את הכרטיס לליגת האלופות על חודה של נקודה.

כזכור, ביוני האחרון ירדה מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד לליגת המשנה בספרד. ב-5 ביוני הצהיר השוער שהקריירה שלו תימשך בליגה השנייה, במאיורקה, בשירותיה הוא משחק מאז 2009. קפטן הנבחרת רצה להאריך חוזה בשנתיים. "אני מאושר כאן", אמר אז. "אם הייתי עוזב, זה היה מבחינתי כישלון ספורטיבי. המטרה שלי היא שהקבוצה תחזור לליגה הראשונה בעונה הבאה. אכבד את החוזה".

אוואט, 36, שגדל בהפועל נצרת עילית, החל את הקריירה המקצוענית שלו בהפועל חיפה, בשורותיה הוא שיחק במשך ארבע שנים. לאחר מכן הוא חצה את הכביש ועבר למכבי חיפה עד שקיבל את ההזדמנות האירופית הראשונה שלו בראסינג סנטאנדר ב-2003, שם שיחק שלוש עונות. לאחר מכן הוא שיחק שלוש עונות נוספות בלה קורוניה עד שעבר למאיורקה ב-2009 ובשורותיה הוא משחק עד היום. לאוואט יש 73 הופעות בינלאומיות.

אוואט: "אני עדיין לא מרגיש בליגה השנייה"

אוואט החליט להישאר במאיורקה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

שוער דפורטיבו לה קורוניה דניאל ארנזוביה. רויטרס
ולנסיה מעדיפה אותו. אראנזוביה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully