וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "אני עדיין לא מרגיש בליגה השנייה"

השוער הישראלי שירד עם מאיורקה: "הפכנו מקבוצה שנלחמת על חייה בתחתית, לקבוצה שצריכה להיאבק בצמרת. זו המציאות"

אחרי 16 שנים ארוכות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות, מאיורקה ירדה בתום עונת 2012-13 לליגת המשנה בספרד. עכשיו דודו אוואט וחבריו לקבוצה מתכוננים לעונה החדשה בתקווה לעלות בחזרה ללה ליגה בצורה מידית. תומר חמד הפצוע לא מתאמן עם הקבוצה כמובן.

דודו אוואט שוער מאיורקה (למטה) מול אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה. Manu Mielniezuk, AP
דודו אוואט שוער מאיורקה (למטה) מול אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה/AP, Manu Mielniezuk

"אני עדיין לא מרגיש שאנחנו בליגה השנייה", הודה אוואט, "זה מה שהמאמן מנסה לגרום לנו להבין. הוא אומר לנו כל הזמן שאנחנו חייבים להתרגל לרעיון של ליגת המשנה כמה שיותר מהר. עד עכשיו היינו קבוצה שנלחמת על חייה, אבל עכשיו אנחנו צריכים להיות קבוצת צמרת שנאבקת על עלייה".

המאמן חוסה לואיס אולטרה הצעיד את את דפורטיבו לה קורוניה לאליפות הליגה השנייה ולעלייה ב-2012 ועכשיו ינסה לשחזר את ההישג את הקבוצה מפאלמה. אוואט סיפר: "למאמן יש הרבה ניסיון בליגת המשנה והוא מסביר לנו עליה כי רובנו לא מכירים אותה. מתוך שלוש קבוצות שירדו בעונה שעברה, רק ויאריאל הצליחה לעלות בחזרה ונהיה צריכים ללמוד מה האחרות עשו לא בסדר".

השוער הישראלי בן ה-35 הוסיף: "קשה מאוד לחזור לשחק בליגה השנייה אחרי כל כך הרבה שנים, אבל זו המציאות. מבחינה אישית, היו קבוצות שהתעניינו בי, אבל אני מרגיש מחויבות למאריוקה, שמוטלת עלי חובה לעזור לקבוצה לעלות בחזרה ללה ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully