וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויין רוני כועס ומבולבל מהיחס של מנצ'סטר יונייטד"

על אף שדייויד מויס הודיע כי יישאר, ברשת סקיי מדווחים שהחלוץ שוב ממורמר: "הוא בשיא הקריירה ואין לו כוונה להיות כינור שני"

לפני קצת יותר משבוע וחצי, הודיע דייויד מויס כי ויין רוני לא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ויישאר בשורות האלופה האנגלית גם בעונה הבאה. אלא שהערב (שלישי), סאגת עתידו של החלוץ הממורמר נפתחה פעם נוספת כאשר ברשת סקיי טוענים כי רוני "כועס ומבולבל" מהיחס לו הוא זוכה, ושוב רוצה לעזוב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ווין רוני. רויטרס
העתיד עדיין לא ברור. רוני/רויטרס

"רוני מאמין שהוא בשיא הקריירה שלו, ואין לו שום כוונה להיות שחקן רוטציה או לשחק כינור שני לאף אחד במנצ'סטר יונייטד", נכתב בסקיי, מספר ימים לאחר שמויס עצמו טען כי ”אם רובין ואן פרסי ייפצע, נצטרך את ויין". עוד נכתב בדיווח: "רוני מרגיש שאין לו שום דבר להוכיח, למרות שזה מה שנטען בתקשורת, כאילו הוא נמצא בתקופת מבחן. הוא בקשר עם מויס, והוא מאוד כועס ומבולבל מהצורה בה מתייחסים אליו".

במקביל, צ'לסי וארסנל ממשיכות לעקוב אחר ההתפתחויות. ז'וזה מוריניו לא התייחס לנושא באופן ישיר, ואמר היום: "אם הוא לא ישחק הרבה ביונייטד, נבחרת אנגליה תושפע מכך. עד סוף חלון ההעברות, יהיו המון שמועות. כרגע אני מרוצה מהסגל שלי". גם קשר הבלוז אדן הזאר נדרש לנושא ואמר: "הוא יהיה החתמה מבריקה. הוא שחקן מצוין שיש לו נסיון אבל הוא גם צעיר, ונשארו לו עוד הרבה שנים לשחק. אבל לא אני מחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully