וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "ויין רוני לא למכירה. נמאס לי לחזור על עצמי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד החליט לשים סוף לשאלות סביב עתידו של החלוץ: "אסור לשכוח שיונייטד זאת קבוצה ולא שחקן אחד"

למאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס נמאס לדבר על עתידו של חלוץ הקבוצה ויין רוני. השדים האדומים נמצאים במסע משחקים במזרח הרחוק ובאוסטרליה, אולם רוני נאלץ לחזור בחזרה לאנגליה עקב פציעה בשריר הירך האחורי. במסיבת עיתונאים שנערכה היום (שישי) בבנגקוק, נשאל מויס על רצונה של צ'לסי לרכוש את החלוץ, והשיב לעיתונאים: "לא קשקשתי שטויות, אמרתי שוויין רוני לא למכירה".

"עניתי להרבה שאלות על ויין רוני, וזה כבר מתחיל לחזור על עצמו", אמר המאמן הסקוטי במורת רוח, "אני לא מתכוון לדבר על זה כל היום. דיברתי מספיק על רוני וכל מה שקורה איתו. אסור לשכוח שמנצ'סטר יונייטד זאת קבוצה ולא שחקן אחד. אותי מעניינת הקבוצה כולה".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רוצה לגוון את נושאי השיחה. מויס/GettyImages

מוקדם יותר היום נשאל מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו על רצונו להנחית את רוני בסטמפורד ברידג' והשיב: "אני לא יכול לדבר על שחקנים מקבוצות אחרות. אבל אתם מכירים אותי, אני תמיד אומר מה שאני חושב ורוני הוא שחקן שאני מאוד רוצה". לפי התקשורת הבריטית צ'לסי מוכנה להעביר את פרננדו טורס לשורות מנצ'סטר יונייטד.

כשמויס נשאל האם התנהגותו של מוריניו אינה ראויה, הוא השיב: "אני לא חושב. אנשים אוהבים לדבר על שחקנים טובים. שואלים אותי הרבה על ויין, ואני בטוח שגם את ז'וזה שואלים הרבה שאלות על שחקנים. נמאס לי לחזור על עצמי, אבל אעשה זאת - ויין רוני הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד ויישאר כזה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ווין רוני. רויטרס
נשאר באולד טראפורד. רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully