וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "יוסטון הייתה העדיפות הראשונה שלי"

אחרי החתימה ברוקטס עומרי כספי סיפר על הקיץ שעבר: "היה קצת לחץ, אבל ידעתי שתהיה לי קבוצה. מגיע לגל מקל"

עשרה ימים אחרי שהגיע לסיכום עם יוסטון, חתם אמש (שני) עומרי כספי רשמית על חוזהו ברוקטס, במדיהם יפתח את עונתו החמישית ב-NBA, אחרי שנתיים בסקרמנטו ושנתיים בקליבלנד. הבוקר התראיין כספי, ששוהה במחנה אימונים בלוס אנג'לס לצידם של כמה מחבריו החדשים, לגלי צה"ל וסיפר את התחושות מפתיחת הפרק החדש בקריירה שלו.

גל מקל יודע מה עלול להכשיל את קריירת ה-NBA שלו

הלילה: מלקולם תומאס להט בליגת הקיץ, ג'ייק כהן לא שותף

מלחמת הניקס מול הנטס: כבר מריחים מהפך בניו יורק

עומרי כספי. GettyImages
"הדברים נסגרו הכי טוב שאפשר". עומרי כספי/GettyImages

כספי אמר: "היה קיץ שקט ורגוע ואני שמח שזה נסגר. היה קצת מתח חיובי בתקופה הזו. זו הפעם הראשונה שאני שחקן חופשי ושאני יכול מושא ומתן עם כל קבוצה. היה קצת לחץ, אבל הייתה לי הרגשה טובה. היינו בקשר עם הרבה קבוצות והדברים נסגרו הכי טוב שאפשר".

כספי הוסיף ופירט: "נפגשתי עם הסוכנים שלי בניו יורק ותכננו איך אנחנו רוצים שזה יראה. ידעתי שתהיה לי קבוצה, אבל יוסטון הייתה בראש סדר העדיפויות שלי וזה מה שאמרתי לסוכנים. רציתי לשחק תחלת קווין מקהייל, בשיטת משחק של יוסטון. אני אוכל לשחק בעמדות 2-3 ו-4 וזו אחת מהסיבות בגללן רציתי להגיע לשם. עכשיו, אחרי שדוויט הווארד הגיע, גם אפשר לזכות באליפות".

על הבית החדש שלו בטקסס אמר כספי: "אין ספק שיש קבוצה מצוינת. המשחקים שלה ישודרו מחוף לחוף כמעט בכל ערב, העיניים של כולם יהיו נשואות אליה. זה יהיה כיף, בפעם הראשונה אני אשחק בקבוצה שבאה לנצח 55-60 משחקים בעונה ושרוצה לזכות באליפות ואני מתרגש לקראת זה. זה הדבר שאתה מתאמן לקראתו כל החיים - מאבק על אליפות ב-NBA זה חלום".

כספי סיים והחמיא לגל מקל שחתם בדאלאס והפך לישראלי השני בליגה: "מגיע לגל. הוא עובד הכי קשה שיש וזו עוד הוכחה שעבודה קשה ואמונה מובילות לתוצאות. הוא משחק מצוין בליגת הקיץ ואני מחכה לפגוש אותו בארץ, להעביר חוויות ולספר לו על מה שעברתי בארבע השנים האחרונות. הוא יוצא לדרך חדשה וזה הכי כיף שיש".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מי יצליח יותר העונה ב-NBA?

עומרי כספי
42%
גל מקל
58%
הסקר הסתיים
24982 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully