וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני מתכוון לעשות הכול כדי להגשים את החלום"

הרכז העניק ראיון בארה"ב, סיפר על השתלבותו בדאלאס ועל עקב האכילס במשחקו: "קודם כל עליי לשפר את הקליעה מבחוץ"

גל מקל המשיך הלילה (בין ראשון לשני) את הסיפתח המוצלח שלו לליגת הקיץ בלאס וגאס עם 11 נקודות ו-4 אסיסטים בהפסד לשארלוט וכעת הוא מתפנה לדבר בפתיחות גם התקשורת האמריקאית. הרכז הישראלי התראיין לרשת ESPN וסיפר על השתלבותו בדאלאס. "כמובן שאני עוד צריך להשתלב וללמוד את הכדורסל האמריקאי. זה משחק שונה והמהירות היא ברהמ אחרת. כולם הרבה יותר אתלטים. אני מוכן ורוצה ללמוד".

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ מול ריי מקאלום. AP
חייב לעבוד על הקליעה. מקל/AP

מקל התייחס ליכולת הטובה שהוא מציג עד כה והודה: "הדבר הכי חשוב כרגע הוא לצבור ביטחון ואמון מהמאמנים ומחבריי לקבוצה. המטרה שלי כרגע היא להצליח בליגת הקיץ. קודם כל, עליי לשפר את הקליעה מבחוץ. זה אחד הדברים הכי חשובים עבורי כרגע, אני צריך להפעיל יותר כוח בזריקה. אני שמח, כי המאמן ריק קרלייל כבר אמר לי שאני משתפר, אז אני מקווה שכך זה יימשך".

למרות הפתיחה החזקה בליגת הקיץ, מודה מקל כי גם הוא עדיין מתקשה לעכל את המעמד החדש כשחקן NBA. "עבור כל שחקן החלום הוא לשחק ב-NBA. כשהתאמנתי ביוטה בעונה שעברה, הבנתי שהחלום הזה אפשרי. הגעתי לקיץ הזה בידיעה שאפשר לעשות זאת. כשהגיעה ההזדמנות מדאלאס, זה לא משהו שיכולתי להפסיד. אני הולך לתת הכול כדי להגשים את החלום".

הלילה יזכו מקל ושאר חבריו לקבוצה למנוחה, ולמחרת יפגשו קבוצת שחקנים מליגת הפיתוח של ה-NBA.

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
כבר מחלק מחמאות. קרלייל עם מקל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully