וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נקודות וארבעה אסיסטים לגל מקל בליגת הקיץ

אחרי הבכורה המצוינת, הרוקי הישראלי של דאלאס סיפק עוד הופעה טובה מאוד, הפעם בהפסד 86:80 לשארלוט. מקל הוסיף שני ריבאונדים, חטיפה ושלושה איבודים ב-29 דקות במשחקו השני בלאס וגאס. קודי זלר הוביל את הבובקאטס עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים

אחרי הופעת בכורה מרשימה מאוד בליגת הקיץ בלאס וגאס, גל מקל קיווה לשמור על המומנטום החיובי, כאשר התייצב הלילה (בין ראשון לשני) עם קבוצתו החדשה דאלאס למפגש מול שארלוט.

אומנם המאבריקס הפסידו לראשונה, 86:80, אבל מקל מצידו עשה שוב עבודה לא רעה בכלל וסיים את המשחק עם 11 נקודות, ארבעה אסיסטים ושני ריבאונדים, כשהוא מוסיף גם חטיפה, שלושה איבודים (כולם במחצית הראשונה) ושלוש עבירות ומדייק באחוזים יפים של 5 מ-9 מהשדה ב-29:11 דקות על הפרקט. ההצלחה בהחלט נמשכת מבחינת הגארד הישראלי, שמנסה להשתלב בליגה הטובה בעולם.

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
ההשתלבות המוצלחת נמשכת. מקל/AP

מקל עלה בחמישייה ומהר מאוד ספג גג מקודי זלר המצוין, הבחירה הרביעית בדראפט האחרון. הנקודות הראשונות שלו הגיעו לקראת סוף הרבע הראשון. את הרבע הבא הוא סיים עם חמש נקודות נוספות, אולם דאלאס נקלעה לפיגור ענק, 50:28 במחצית. את ארבע הנקודות האחרונות שלו הוסיף מקל ממש בשניות הסיום, לאחר שהמשחק הזה כבר היה גמור והוא עזר לדאלאס לצמק את התוצאה לשש הפרש בלבד.

את שארלוט הוביל זלר, שנראה נהדר עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים. ג'פרי טיילור הוסיף 19 נקודות ומייקל קיד גילכריסט קלע 11. ג'רום דייסון מיודענו סיים עם 10.

* סמארדו סמואלס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, ממשיך להצטיין במדי הקליפרס, והלילה רשם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים בהפסד לכוכבי הדי ליג 83:77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully