וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דווין מיטשל חתם לעונה אחת

27.7.2013 / 19:25

הפורוורד האמריקאי (31, 1.96), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חוזר לשורות הכתומים שמעוניינים גם בטזמין מיטשל

מכבי ראשון לציון החתימה הערב (שבת) את הפורוורד האמריקאי דווין מיטשל ששיחק במדיה בעונת 2010/11. מיטשל הביע רצון לחזור לשורות הכתומים כבר באמצע העונה שעברה, אך בראשון לציון לא יכלו לצרפו בשל העובדה שהקבוצה החזיקה כבר ארבעה זרים בסגל. בימים האחרונים חזרו הצדדים לנהל מגעים, והיום הם הגיעו לכדי סיכום על חזרתו של הפורוורד לעונה רביעית בישראל. על מועמדותו של מיטשל פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זר ראשון שחותם בעיר היין. דווין מיטשל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיטשל (31, 1.96) הוא בוגר מכללת לואיזיאנה שבלאפייט משנת 2006 שהרשים במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' אך לא קיבל חוזה. בעונת 2006/7 יצא לאירופה וחתם בראסינג פריס הצרפתית. אחרי עונה אחת חזר לליגת הפיתוח ושיחק במדי קבוצה איווה, אלא שלקראת סיום העונה שב לאירופה וחתם בבאמברג. את עונת 2008/9 העביר בליגת הפיתוח במדי לוס אנג'לס דיפנדרס ואף הגיע למשחק האולסטאר של הליגה.

בעונת 2009/10 הגיע לראשונה לישראל וחתם בהפועל חולון, שיחק בקבוצה במשך 15 משחקים רשם 16.1 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים אך נפצע ועזב לקראת סיום העונה. בתחילת העונה שלאחר מכן הגיע למכבי ראשון לציון, והוביל את הקבוצה לחצי גמר הפיינל פור תוך כדי שהוא רושם 15.6 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים בממוצע. אליצור אשקלון ראתה את יכולתו וצירפה אותו בעונת 2011/12, ומיטשל לא אכזב מבחינת מספרים עם 15.4 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים בממוצע. את העונה שעברה העביר במיקולאייב מהליגה האוקראינית ורשם 13.7 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע.

מיטשל הוא הזר הראשון שחותם בסגל של רוני בוסאני לצד שישה ישראלים שישחקו בקבוצה. דרור חג'ג' חתם לאחרונה בקבוצה, והוא מצטרף לעמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן שממשיכים עונה נוספת ולאיגור נסטרנקו שחוזר מהשאלה באליצור יבנה.

שחקן נוסף אליו פנו הכתומים הוא הפורוורד טזמין מיטשל ששיחק לפני שנתיים במדי הפועל חולון. השחקן הרשים בעונה שעברה במדי טריומף מוסקבה, שם שיתף פעולה עם יובל נעימי, אך בסיום העונה ביקש לעזוב ושוחרר. הפורוורד מעוניין לשוב לישראל מאחר וחברתו, השחקנית אשלי שילדס, צפויה להמשיך לשחק בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully