וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ראמל בראדלי ואנתוני גודס מועמדים

30.5.2013 / 11:37

שחקני ברק נתניה והפועל ת"א ברשימה של הכתומים לעונה הבאה. כמו כן, נבחנת אפשרות להחזיר את קיצ'ן ודווין מיטשל

במכבי ראשון לציון סיכמו השבוע את העונה עם פגישה של כל אנשי המועדון יחד עם הצוות המקצועי והשחקנים במסעדה בעיר, והכתומים כבר החלו לחשוב על העונה הבאה. המאמן רוני בוסאני יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש, וישאיר עימו את כל הצוות המקצועי - העוזר הוד בן הרצל, עוזר המאמן השני איי ג'יי מיטניק ומאמן הכושר אור שוורץ. מלבדם ישארו השחקנים שמחזיקים בחוזה - דניאל איידן, עמית בן דוד, אור סולומון ושון דאוסן.

שחקן ברק נתניה ראמל בראדלי. מגד גוזני
שחקן ברק נתניה ראמל בראדלי/מגד גוזני

היו"ר יצחק פרי שומר על קשר עם ניצן חנוכי ונציגיו, וצפוי להיפגש עימו בתקופה הקרובה כדי לנסות לסכם על המשך דרכו של הקפטן במועדון לשנתיים נוספות לפחות. מה שעשוי להקשות על מעבר של חנוכי לקבוצה אחרת הוא דמי ההשבחה שכל קבוצה שתרצה להחתימו תצטרך לשלם לראשון לציון, בדומה למצב שהיה מצוי בו דגן יבזורי מגלבוע/גליל בעונה שעברה. אם חנוכי לא ימשיך, בראשון לציון ינסו לצרף את דרור חג'ג'.

בראשון לציון מעוניינים לבנות קבוצה שתהיה מבוססת על זרים עם נסיון במועדון או בליגה, כפי שעשתה ברק נתניה העונה. בעיר היין כבר סימנו שני זרים ששיחקו בעונה שעברה בליגה - אנתוני גודס מהפועל תל אביב וראמל בראדלי מברק נתניה. במקביל עלה גם שמו של דרווין קיצ'ן, שנמכר בקיץ האחרון מהמועדון לפנאתנייקוס היוונית, ומשם עבר לסדויטה זאגרב הקרואטית. לקראת סיום העונה שעברה הוצע לכתומים דווין מיטשל, ששיחק בעונת 2010/11 במועדון, לאחר שלא קיבל כסף בליגה האוקראינית, אך בצוות המקצועי ויתרו על האפשרות. מסביב לקבוצה לא פוסלים אפשרות כי מיטשל יהיה שוב בתוכניות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully