וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' סיכם במכבי ראשון לציון לשנתיים

5.7.2013 / 19:35

הרכז בן ה-34 (1.78 מ') חוזר לקבוצת נעוריו לאחר 15 שנים. המאמן רוני בוסאני ייצא לבחון שחקנים בלאס וגאס

דרור חג'ג' סיכם היום (שישי) לשנתיים בשורות מכבי ראשון לציון והוא יהיה הרכש הראשון של הקבוצה המתכוננת לקראת העונה הנוכחית. על מועמדותו של חג'ג' לכתומים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. התנאים הכספיים בין הצדדים סוכמו לאחר שחג'ג' העדיף את הקבוצה בה גדל על פני הפועל חולון ומכבי אשדוד והחוזה צפוי להחתם בימים הקרובים.

חג'ג' (34, 1.78), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בליגות הנמוכות עד שקיבל צ'אנס בגבעת שמואל בעונת 1998/9. אחרי שלוש עונות בקבוצה, הגיע חג'ג' להפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית, ובשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ואף הוביל אותה לגמר הפלייאוף. בעונת 2004/5 עבר ללובן הבלגית והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, ובעונה לאחר מכן השתדרג לא.א.ק אתונה איתה אף שיחק ביורוליג.

דרור חג'ג' מכבי אשדוד. מגד גוזני
בא הביתה. חג'ג'/מגד גוזני

בעונת 2006/7 חזר חג'ג' לישראל כשחתם על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים, ועימה זכה בשני גביעים. אחרי שתי העונות המצוינות, הגיע למכבי תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים אך לא קיבל הזדמנות ולאחר עונה אחת בלבד הגיע למכבי חיפה של אבי אשכנזי. חג'ג' היה מהשחקנים המובילים בקבוצה, אך לאחר שלא העפילה לפיינל פור, הוחלט לא להמשיך איתו והוא המשיך בנדידה שלו לעירוני אשקלון. בעונת 2011/12 חתם במכבי אשדוד ושיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות כשבעונה החולפת רשם 11 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

בראשון לציון ממתינים לתשובה של ניצן חנוכי כדי לנסות ולסגור את הסגל הישראלי לקראת העונה הבאה. חנוכי מתלבט בין הצעת הכתומים לאלו של בני הרצליה, מכבי חיפה והפועל אילת. עמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן ימשיכו עונה נוספת. המאמן רוני בוסאני ייצא בשבוע הבא לליגת הקיץ בלאס וגאס כדי לבחון שחקנים זרים.

לפרסום הראשון על מועמדותו של דרור חג'ג' למכבי ראשון לציון

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully