וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "נוצר לי חלון הזדמנויות, אנסה לנצל אותו"

רכז דאלאס התרגש מהבכורה: "הייתה חוויה, בשביל משחק ראשון זה היה מוצלח". קרלייל: "הוא היה בסדר, והוא עוד ישתפר"

החלום האמריקאי של גל מקל נמשך הלילה (בין שבת לראשון), עם הופעת בכורה מבטיחה ביותר במדי דאלאס שכללה 14 נקודות, 4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בניצחון של דאלאס 73:76 על סקרמנטו במשחק הראשון של ליגת הקיץ בלאס וגאס. הרכז הישראלי התקשה להיכנס למשחק בפתיחה, אבל ניער את החלודה אחרי ההפסקה, היה אחד המצטיינים של המאבס וסחט מחמאות רבות בסיום.

גל מקל פתח את דרכו בדאלאס עם 14 נקודות ב-29 דקות

צפו בתקציר הניצחון של מקל ודאלאס 73:76 על סקרמנטו

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
"והוא ישחק טוב יותר ויותר ככל שהוא יתאקלם". גל מקל/AP

מקל התראיין הבוקר לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל ואמר: "היה אחלה, הייתה חוויה. מרגש להתחיל ככה את החוויה הזו של ה-NBA. לקח לי זמן להיכנס קצת למשחק, הייתה התרגשות מכל מה שמסביב, אבל אני חושב שבשביל משחק ראשון זה היה מוצלח. כל השחקנים שנבחרו בדראפט באים ורוצים להוכיח, יש גם הרבה שחקנים שמחפשים חוזה והמון אנשי כדורסל שבאים לראות ולהחתים שחקנים. זו חוויה לכל חובב כדורסל ואני שמח שפתחנו ברגל ימין".

על החיבור לדאלאס אמר הרכז: "קיבלתי תגובות טובות, בלי קשר למשחק היום. קיבלו אותי יפה, מאוד רוצים שאני אצליח ומנסים לעזור בכל דבר, גם בכל מה שקשור למה שמסביב. המאמן ריק קרלייל מקדיש לי המון זמן. היו לי שלושה ימים מעניינים בדאלאס עם כל השחקנים ולי מאוד כיף לשחק פה".

על החוויה מהמשחק עצמו הוא הוסיף: "היו הרבה ישראלים במשחק, באו להגיד לי כל הכבוד ושמחו בשמחתי. היה כיף לראות שאנשים מתרגשים בשבילי. נוצר לי איזה חלון הזדמנויות בגלל הפציעה של שיין לארקין והעובדה שדווין האריס לא הוחתם ואני אנסה לנצל אותו".

לגבי היכולת של דאלאס בעונה הקרובה: "אין לי שום יכולת לעשות הערכה, כי אני לא מכיר את הרמה בליגה, בטח כשהסגל עוד לא מושלם. דאלאס עשו כמה החתמות טובות ועכשיו הולכים חזק על סנטר פותח וסנטר מחליף והמועדון, לפחות כלפי חוץ, משדר שהוא רוצה לרוץ חזק השנה וכמובן להגיע לפלייאוף ויותר מזה".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
"הוא ישחק טוב יותר ויותר ככל שהוא יתאקלם". ריק קרלייל וגל מקל/AP

על התחושות האישיות שלו הוא סיפר: "לפעמים יש לי רגעים כאלה שאני כן צובט את עצמי ורוצה לדעת שהכול אמיתי, אבל אלה רגעים בודדים. הכול קרה מהר כל כך, סיימתי את העונה עם ההתרגשות מהאליפות והשמחה ויום אחר כך טסתי לכאן והתחלתי מחנות אימונים ופתאום הגיע חוזה מובטח לשלוש שנים. אין לי כל כך זמן לחשוב על הדברים, אבל כשנכנסתי למגרש ואחרי המשחק, שהיה טוב, שמחתי. אני רוצה לעבוד מאוד קשה כדי לעשות דריסת רגל ולבסס את עצמי".

ג'וש אקוניון, שהוביל את הקלעים של דאלאס עם 22 נקודות, החמיא למקל, סיפר שהתייעץ איתו לגבי המקומות אליהם לנוע כדי להגיע לזריקות טובות יותר, ואמר: "זה נהדר לשחק לצידו". גם המאמן ריק קרלייל התייחס ליכולת של מקל ואמר: "אני חושב שהוא היה בסדר, והוא ישחק טוב יותר ויותר ככל שהוא יתאקלם". מונטה מקיז, עוזר המאמן של המאבס שניהל את המשחק, אמר: "מקל עשה עבודה טובה, הוא ממש חכם במהלכי פיק אנד רול, והוא שולט במגרש כמו מאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully