וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "זה לא היה משחק בו היינו נואשים לנצח"

מאמן יונייטד לא לקח קשה את ההפסד בבכורה: "מרוצה מהדרך בה שיחקנו". זאהה לא יבקש השאלה: "זה המקום בשבילי"

מנצ'סטר יונייטד פתחה אמש (שבת) את מסע משחקי ההכנה שלה לעונה הקרובה במזרח הרחוק עם הפסד 1:0 לסינגה אולטראס, קבוצת כוכבים מהליגה התאילנדית. דייויד מויס העלה הרכב משני בהופעת הבכורה הלא רשמית שלו על הקווים, אבל נאלץ להתמודד עם סימני שאלה רבים אחרי משחקו הראשון בנעליו הענקיות של אלכס פרגוסון, שדרך אגב הפסיד בבכורה שלו 2:0 לאוקספורד ב-1986.

מעבר לחוסר החיבור הבולט של שחקניו החדשים, ראה המנג'ר הסקוטי גם את אלכסנדר בוטנר מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה שלו, אך התעודד מהבכורה של ווילפריד זאהה, שנכנס בדקה ה-62 והראה ניצוצות מבטיחים.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא נבהל. דייויד מויס/GettyImages

"זו לא הייתה תוצאה נהדרת, אבל אני מרוצה מהדרך בה שיחקנו", אמר מויס בסיום. "נתנו הזדמנות לכמה שחקנים צעירים, וזה היה מבחן טוב גם מבחינת כושר. זה לא היה משחק שהיינו נואשים לנצח בו, אבל היינו צריכים להתכונן אליו. ההופעה של ועדנאן יאנוזיי היתה חיובית, ואם הוא ימשיך כך הוא יקבל עוד הזדמנויות".

זאהה הצהיר שבניגוד לשמועות האחרונות אין לו כוונה לעבור בהשאלה נוספת לקבוצה אחרת: "מאוד רציתי להגיע לכאן, אז מנצ'סטר יונייטד הוא המקום בו אני רוצה להיות. אני אומנם רחוק ממשפחתי וחבריי, אבל ככה מתקדמים בקריירה, וכולם מבינים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully