וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד למנצ'סטר יונייטד בבכורה של דייויד מויס

המאמן נחל הפסד 1:0 לקבוצת כוכבים מהליגה התאילנדית. 0:4 לליברפול, 0:6 לבאיירן מינכן, 1:4 לדורטמונד מול בורסאספור

זה עדיין לא משחק רשמי, אבל עידן דייויד מויס במנצ'סטר יונייטד יצא היום (שבת) לדרך עם משחק בכורה חגיגי בתאילנד. השדים האדומים, ללא ויין רוני הפצוע שחזר לאנגליה וללא רובין ואן פרסי שנותר על הספסל, נכנעו 1:0 לקבוצת כוכבים מקומית בשם סינגה אולטראס.

אנדרסון שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צריכים להתרגל לדמות החדשה על הקווים. אנדרסון/רויטרס

במשחק הראשון מזה 27 שנה ללא אלכס פרגוסון על הקווים נראתה יונייטד לא מחוברת, כשבהרכב של מויס הופיעו לצד ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, מייקל קאריק, ריאן גיגס ודני וולבק גם בן אמוס, אלכס בוטנר ועדנאן יאנוזיי.

התאילנדים שימחו את הקהל המקומי בדקה ה-50 כשווינות'אי הכניע את אמוס. בדקות הנותרות יונייטד לא הצליחה למצוא את השוויון, גם אחרי שבדקה ה-62 נכנס ווילפריד זאהה להופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה.

שחקן באיירן מינכן אריאן רובן מאוכזב בגמר ליגת האלופות. GettyImages
בלי בעיות מיוחדות. רובן/GettyImages

* לאחר שרשמה ניצחונות מוחצים במשחקי ההכנה שלה עד כה, הסתפקה הערב באיירן מינכן בתוצאה סולידית, כשהביסה 0:6 את קבוצת סוננהוף מהליגה הרביעית בגרמניה. אלופת אירופה הטרייה עוד התקשתה בחצי השעה הראשונה במשחק, אבל אז קיבלה צמד משארדן שאקירי (30 ו-37), מה שפרץ את הסכר.

סוננהוף לא הספיקה להתאושש מכך, ומיד חטפה שער נוסף, הפעם מרגלי אריאן רובן (38) שכבש בכדור חופשי, ופרנק ריברי הוריד את באיירן ביתרון 0:4 אל המחצית כשהוא כובש ממש לפני ההפסקה עם מהלך נהדר. עד לסיום הספיק גם דויד אלבה (74) לעלות על הלוח עם כדור חופשי משלו, ויוליאן גרין חתם את התוצאה הסופית עם השער השישי של הקבוצה בדקה ה-84.

* דורטמונד, שגם היא נהנתה עד כה ממשחקי אימון מוצלחים, הביסה את בורסאספור הטורקית 1:4. רוברט לבנדובסקי (12) העלה את הקבוצה הגרמנית ליתרון מוקדם, בעוד פייר אמריק אובמיאנג כבש את שערו השני במדי קבוצתו החדשה בדקה ה-45. מרקו רויס המשיך את המומנטום של דורטמונד בדקה ה-62 עם השער השלישי, הופמן כבש שער עצמי שבע דקות מאוחר יותר, ועד לסיום הספיקו גם הטורקים למצוא את הרשת.

בן שהר שחקן הרטה ברלין. Matthias Kern, GettyImages
הגיע להזדמנויות טובות אך לא הצליח להפוך אותן לשערים/GettyImages, Matthias Kern

* גם לליברפול הדברים הלכו הרבה יותר טוב והיא הביסה 0:4 את פרסטון במשחק הכנה. בדקה ה-14 קוטיניו כבש את בפנדל ובדקה ה-37 ג'ורדון אייבה בן ה-17 כבש את שערו הראשון עבור המייטי רדז והתרגש עד מאוד. רהאים סטרלינג עקף את השוער וקבע 0:3 בדקה ה-64 ואת האחרון סיפק הרכש החדש יאגו אספס, שבעזרת כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, חתם את התוצאה בדקה ה-75.

* הרטה ברלין ניצחה 0:1 את רד בול לייפציג. בן שהר פתח בהרכב הגרמנים והגיע לשתי הזדמנויות מצוינות לקראת סיום המחצית הראשונה. כל 11 השחקנים של הרטה הוחלפו במחצית ואדריאן ראמוס הכריע את המשחק בדקה ה-50.

* דודו אוואט שיחק 90 דקות ב-2:2 של מאיורקה נגד פ.צ קלן מליגת המשנה בגרמניה. סבסתיה סאסטרה בן ה-19 (45) וחאבי מארקס (46) העלו את הספרדים ל-0:2, אבל דומיניק מארו (69) ואנתוני אוג'ה (75) קבעו 2:2.

* צסק"א מוסקבה זכתה בסופר קאפ הרוסי עם ניצחון מוחץ 0:3 על זניט סנט פטרבורג, במשחק שנערך באיצטדיון האולימפי בסוצ'י. הדאבליסטית הטרייה נהנתה משער אדיר של קייסוקה הונדה בדקה ה-15, לפני שסרגיי איגנשביץ' הכפיל בדקה ה-36, והונדה השלים צמד בדקה ה-83. אנדריי ארשבין שערך בכורה מחודשת במדי זניט פתח והוחלף בדקה ה-56.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully