וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יראמנדי: "החיים שלי ישתנו, אבל אני אשאר מי שאני"

הספרדי היקר בתולדות ריאל מדריד הוצג בברנבאו, לשם הגיע עם 31 מחבריו: "גדלתי בעיירה של 5,000 תושבים. אני נרגש"

אסייר יראמנדי הוצג היום (שבת) בסנטיאגו ברנבאו כשחקנה החדש של ריאל מדריד. כזכור, הקשר בן ה-23 הפך לספרדי היקר ביותר של ריאל בכל הזמנים אחרי שהבלאנקוס שילמו עליו 39 מיליון יורו. יראמנדי הגיע לבירה הספרדית עם לא פחות מ-31 מחבריו, שהצטלמו בתא הכבוד בסנטיאגו ברנבאו עם הנשיא פלורנטינו פרס.

אסייר יראמנדי עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
כל העיירה התרגשה. יראמנדי עם חבריו והנשיא פרס/AP

"זה יום מיוחד בשבילי", אמר הבאסקי הנרגש, "זה הישג גדול להגיע למועדון הזה. עד לפני כמה ימים לא ידעתי שזה מה שיקרה. זו הזדמנות נדירה ואני אתן לריאל הכול. זו לא הייתה החלטה קלה כי גדלתי בריאל סוסיאדד ואני אוהב את האנשים שם, אבל להיות חלק מהמועדון הגדול הזה זו הזדמנות גדולה. עכשיו אני צריך להוכיח את עצמי".

אחרי שהצטלם עם הנשיא פרס, יראמנדי לבש את חולצת המועדון בפעם הראשונה. הוא הוסיף ואמר: "גדלתי בעיירה של 5,000 תושבים וכולם שם משתגעים מהמעבר הזה. היה לי חשש מהחיים במדריד - לא פשוט לעבור מעיירה קטנה לעיר גדולה - אבל כבר התרגלתי למחשבה על זה. החיים שלי ישתנו, אבל אני אשאר מי שאני".

הקשר בן ה-23 התבקש להתייחס גם להגדרתו על פי חלק מכלי התקשורת כ"יורש של צ'אבי אלונסו " ואמר: "צ'אבי אלונסו הוא שחקן גדול שבעצמו גדל בריאל סוסיאדד והותיר שם את חותמו. אני מקווה ללמוד ממנו הרבה. הוא כבר אמר לי שהוא צפה בי והתרשם. בשבילי זה דבר גדול שיש לי את ההזדמנות לשחק לצידו".

אסייר יראמנדי עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
אסייר יראמנדי עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully