וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.7

טיאגו אמר לגווארדיולה שהוא רוצה לעבור לבאיירן, ברצלונה סימנה את מאטה כמחליפו. ריאל הציעה 36 מיליון על וידאל, המבורג קנתה את סובייך מדורטמונד

העברות

* פ.ס.וו איינדהובן רכשה מספורטינג ליסבון את הקשר ההולנדי סטיין סחארס (29) ואת המגן-קשר הימני הקולומביאני סנטיאגו אריאס (21). היא שילמה על שניהם כ-1.6 מיליון יורו.

* נוריץ' רכשה מטוונטה את הקשר ההולנדי לירוי פר תמורת 4.5 מיליון ליש"ט. פר בן ה-23 חתם לחמש שנים והפך לשחקן השישי שמגיע לקנריות בקיץ הנוכחי.

* טורינו רכשה מחצית מכרטיס השחקן של החלוץ צ'ירו אימובילה (23) ששיחק בעונה החולפת בגנואה. המחיר: 2.75 מיליון יורו.

* המבורג רכשה מבורוסיה דורטמונד את הבלם בן ה-22 לאסה סובייך תמורת 1.2 מיליון יורו. סובייך בילה את העונה שעברה כמושאל בגרויטר פורת.

* דינמו מוסקבה השאילה את הקשר אלכסנדר סאפטה (24) לעולה החדשה לפרמיירליג הרוסית, אוראל סברדלובסקאיה.

* אוויאן החתימה את הקשר ההתקפי מקסים בלאן שסיים את חוזהו בליון. בלאן בן ה-21 חתם לשנתיים אחרי שלא הצליח למצוא את מקומו בסגל של הקבוצה הראשונה של ליון.

צ'ירו אימובילה שחקן גנואה. Claudio Villa, GettyImages
מגנואה לטורינו. אימובילה/GettyImages, Claudio Villa

* אז'קסיו שיחררה את הבלם הברזילאי פליפה סאאד, שחתם בקון מהליגה השנייה. זו התחנה הרביעית של השחקן בן ה-29 בצרפת ולפני כן הוא שיחק בגנגאן, אוויאן וכאמור אז'קסיו.

* חדשות טובות לאוהדי סאות'המפטון: המגן השמאלי לוק שואו, שבגיל 18 נחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל האנגלי, חתם על חוזה חדש לחמש שנים נוספות.

* רוברטו הילברט חזר לגרמניה אחרי שלוש שנים בבשיקטאש. המגן הימני בן ה-28 חתם בבאייר לברקוזן אחרי שסיים את חוזהו במועדון מאיסטנבול. הוא שיחק בעבר בגרויטר פורת ובשטוטגרט ורשם 8 הופעות בנבחרת גרמניה.

* הקשר ההתקפי בן ה-28, טיאגו נבס, חזר לאל הילאל הסעודית שבמדיה הוא שיחק בשנים 2009-2011. השחקן שרשם שבע הופעות בנבחרת ברזיל, עבר אחרי שהסעודים שילמו לפלומיננזה 6 מיליון יורו.

* גנואה שכרגיל מגלה פעילות ערה בחלון ההעברות, השלימה את רכישתו של המגן הימני שימה ורסאלקו (21) מדינמו זאגרב תמורת 4 מיליון יורו.

* עכשיו זה רשמי: מריו גומז עבר מבאיירן מינכן לפיורנטינה תמורת 20 מיליון יורו.

* קשר ליברפול והנבחרת הצעירה של ספרד, סוסו, הושאל לעולה החדשה ללה ליגה, אלמריה.

שחקן פלמנגו טיאגו נבס. רויטרס
חזר לערב הסעודית. נבס/רויטרס

שמועות

* ב"מירור" מדווחים שמנצ'סטר סיטי שוקלת לחטוף את זלאטן איברהימוביץ' מפ.ס.ז'. השבדי, כך נכתב, לא מסתדר עם המאמן החדש בפריס, לורן בלאן, וכיוון שנעלב מהחיזורים הנמרצים אחר האורוגוואי אדינסון קבאני, הוא שוקל לעזוב.

* לפי דיווחים באיטליה, השוער הברזילאי של ק.פ.ר, ז'וליו סזאר, סיכם את תנאיו בנאפולי.

* על פי דיווחים, אף שהשיחות בין באיירן מינכן וברצלונה על העברתו של טיאגו אלקנטרה לא נפסקות, הצעה רשמית עדיין לא התקבלה. עם זאת, היהלום הצעיר כבר העביר מסר לפפ גווארדיולה ואמר לו: "אני רוצה לשחק בבאיירן".

* ב'ספורט' הקטלאני טוענים כי ברצלונה כבר מצאה מחליף לטיאגו אלקנטרה, שעשוי לעזוב בימים הקרובים לבאיירן מינכן: קשר צ'לסי, חואן מאטה, שכבר הוזכר בעבר כמועמד להצטרף לאלופה הספרדית.

* בתקשורת הצרפתית טוענים כי השם החם החדש ברשימת הרכש של מונאקו הוא קשר מנצ'סטר יונייטד, נאני, שעדיין לא חתם על חוזה חדש באולד טראפורד על אף מגעים ממושכים.


העברות בעולם - 12.7

כל ההעברות והשמועות - דיווח יומי

חואן מאטה שחקן צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
יחליף את היהלום שבורח לבאיירן? מאטה/GettyImages, Mike Hewitt

* ריאל מדריד הציעה 36 מיליון יורו על ארתורו וידאל, שנמצא גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. בינתיים יובנטוס לא מוכרת את הצ'יליאני.

* בברזיל טוענים כי ארסנל קרובה להחתים את היהלום של אתלטיקו מיניירו, ברנארד, תמורת 25 מיליון יורו.

* המגן ההולנדי גרגורי ואן דר ויל על הכוונת של אינטר. הנראזורי מעוניינים לשאול את השחקן ממועדונו, פ.ס.ז'.

* נוריץ' מעוניינת לנצל את ריבוי החלוצים של יובנטוס ותנסה לצרף את פאביו קוואליירלה, כך על פי ה"מירור".

* טוטנהאם צפויה להתחיל במירוץ אחר כריסטיאן בנטקה הנהדר מאסטון וילה, ולהציע עבורו כ-20 מיליון יורו.

* למרות שירדה לליגת המשנה באנגליה, קווינס פארק ריינג'רס לא עוצרת ומעוניינת לנסות ולצרף את אקס ברצלונה וריאל מדריד, חאבייר סביולה.

* מגן מנצ'סטר סיטי פאבלו סאבלטה מעוניין לעבור לפיורנטינה.

* ג'ואי ברטון סיכם עם קווינס פארק ריינג'רס על השאלה לעונה נוספת למארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully