וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד סגרה את צירופו של אסייר יראמנדי

הקשר המצוין של ריאל סוסיאדד חתם לחמש שנים, ישתכר 2.5 מיליון יורו לעונה ויהפוך לרכש הרביעי של הבלאנקוס הקיץ

ריאל מדריד לא עוצרת במסע ההתחמשות: הבלאנקוס הודיעו היום (שישי) על צירופו של אסייר יראמנדי, קשרה של ריאל סוסיאדד שמגיע תמורת כ-38.9 מיליון יורו ובקרוב הוא יוצג רשמית כשחקנה החדש של הקבוצה מחר בצהריים. על פי הדיווחים, יראמנדי חתם לחמש שנים. סעיף השחרור של יראמנדי אמנם עמד על 30 מיליון יורו, אבל הסכום הזה נחתם אי שם ב-2011 ומאז האמיר.

לאחר ההודעה הרשמית שהוציאה ריאל מדריד, התייצב יראמנדי למסיבת העיתונאים האחרונה שלו בסוסיאדד ובין הדמעות הצליח לומר: "התייעצתי הרבה והגעתי למסקנה שזו הזדמנות חד פעמית ושאסור לדחות אותה. היה לי קשה לקחת את ההחלטה, אבל אני חושב שהיא נכונה. סוסיאדד תמיד נתנה לי הכול ואני מי שאני בזכות המועדון הזה".

שחקן נבחרת ספרד הצעירה אסייר יראמנדי. Ian Walton, GettyImages
שדרוג משמעותי לקריירה. יראמנדי/GettyImages, Ian Walton

מי שנתן את האישור להחתמתו של השחקן הוא קרלו אנצ'לוטי וכזכור יראמנדי כבר סיכם את תנאיו עם המועדון ואמור להרוויח 2.5 מיליון יורו לעונה. יראמנדי הוא הרכש הרביעי של ריאל מדריד הקיץ אחרי איסקו שהגיע ממלאגה. פרט אליו צורפו גם מגן נבחרת ספרד הצעירה דני קבראחל שחזר למועדון מלברקוזן וקסימיירו שהגיע מסאו פאולו תמורת שישה מיליון יורו.

יראמנדי בן ה-23 החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של ריאל סוסיאדד וב-2010 עלה לקבוצה הבוגרת. הוא פתח בכל 32 משחקי הליגה של הקבוצה שלו שבהם פתח בעונה שעברה וסייע לה להעפיל לליגת האלופות בפעם הראשונה בעשר השני האחרונות. הקשר ייצג גם את נבחרת ספרד בכל הגילאים ואף שותף עם הנבחרת שזכתה ביורו האחרון שנערך בישראל.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully